דלתא פותחת רשת לילדים תחת השם "דלתא קידס"

החברה תשקיע ברשת האופנה כ-20 מיליון שקל, ובכוונתה לפתוח 40 חנויות עד שנת 2015

דלתא ישראל חונכת רשת חדשה לבגדי ילדים תחת השם "דלתא קידס". הרשת החדשה תציע קולקציות רחבות לגילאי 0 עד 10. בכך מתרחבת החברה מתחום פעילותה המסורתי, הלבשה תחתונה, לתחום אופנת הילדים.

החברה שמה לה ליעד לפתוח 40 חנויות עד שנת 2015, הצפויות להניב מכירות של 120 מיליון שקל בשנה. היקף השקעת החברה ברשת החדשה יעמוד על 20 מיליון שקל, סכום הכולל גם את המלאי שיירכש.

בהתייחס להקמת הרשת החדשה, אומר אייזיק דבח, בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת דלתא גליל: "לאור ה'חיזור' האינסופי אחר חברות בינלאומיות המגיעות לישראל, אני סמוך ובטוח כי לחברה ישראלית גלובלית יש ערך מוסף ממשי בתחום הטקסטיל".

עד לסוף השנה הנוכחית תפתח החברה 9 חנויות חדשות בנמל תל-אביב, קניון חיפה, G כפר-סבא, G יקנעם, קניון רמות בירושלים, קניוני עזריאלי בעכו וקריית-אתא ופרופיט סנטר בחולון. פרט לכך תפתח החברה 8 חנויות משולבות בסניפים קיימים של רשת דלתא.

"אנחנו רוצים להגיע תוך 3 שנים ל-40 חנויות, כך שאני מניח שקצב הפתיחה יעמוד על 10 חנויות בשנה", אומר מנכ"ל דלתא ישראל, גיל אדמוני.

- במי תתחרו?

"בגדול, בכל השחקנים הממותגים בתחום הילדים. אנחנו בזירה של פוקס, GAP ומשמש. אנחנו מוכרים אופנה יומיומית במחירי בווליו פור מאני".

- איזה יתרון יש לכם, והאם תתנו מענה תחרותי במחיר?

"יש לי מותג מאוד חזק בתחום הילדים. השילוב של מותג ישראלי ותיק, באיכות גבוהה ובמחירים הגיוניים, הוא חוזק. נשתדל להיות תחרותיים לפוקס ברוב המוצרים".

- אתם לא חוששים מקניבליזציה?

"לא. הקולקציה הרבה יותר רחבה ממה שהיה קודם. קודם לא היו לנו ג'ינסים, שמלות ואופנה. היה לנו בעיקר בייסיק. כל הקולקציה תהיה רק בחנויות הילדים הייעודיות, וחלק קטן יהיה גם בחנויות של דלתא".

דלתא ישראל מפעילה כיום רשת חנויות להלבשה תחתונה המונה 113 סניפים. בשנת 2010 עמד מחזור המכירות של החברה בישראל על 287.4 מיליון שקל 48.6 מיליון שקל. 44% ממכירות הרשת מקורן במכירות מוצרים לנשים ו-26% במכירות מוצרים לגברים.

דלתא ישראל היא חלק מדלתא גליל שעיקר פעילותה בחו"ל. החברה מייצרת הלבשה תחתונה למותגים וחברות מובילות בועלם כמו למשל לנייקי, ויקטוריה סיקרט, הוגו בוס, מרקס אנד ספנסר ועוד.

החברה חתמה את שנת 2010 עם שיפור בכל הפרמטרים הכספיים. הכנסות החברה הסתכמו ב-2.2 מיליארד שקל שהניבו רווח תפעולי של 110.2 מיליון שקל. בשורה התחתונה החברה הכפילה פי שתיים וחצי את הרווח הנקי, שהסתכם ב-75 מיליון שקל.