2010: הפדיון ברשתות השיווק עלה; מכירות הדלק זינקו ב-10%

הפדיונות בכלל רשתות השיווק עלו בשנה החולפת ב-3.4%, כאשר ברשתות שיווק המזון חלה עלייה של 1.9% בפדיון בהשוואה ל-2009 ■ בחודשים נובמבר-ינואר התמתנה העלייה

הצריכה הפרטית בישראל ממשיכה לתמוך בפדיונות (המכירות) של רשתות השיווק, כאשר בחודשים נובמבר 2010 עד ינואר 2011 חלה התמתנות בעליית הפדיונות בסך רשתות השיווק (במחירים קבועים), והן הסתכמו ב-1.7%. זאת, לאחר שב-3 החודשים הקודמים, אוגוסט-אוקטובר 2010, חלה עלייה של 2.5% בפדיונות רשתות השיווק - כך עולה מהנתונים שפרסמה היום (א') הלמ"ס.

עם זאת, הפדיון ברשתות המזון ירד ב-3 חודשים האחרונים ב-4.2%, לאחר יציבות ב-3 החודשים הקודמים.

בשנת 2010 נרשם גידול של 3.4% בהיקף הפדיון (במחירים קבועים) של רשתות השיווק וגידול של 1.9% בפדיון של רשתות המזון, בהשוואה לשנת 2009.

מכירות הדלק עלו בשנת 2010 ב-10%, לעומת עלייה של 4.7% בשנת 2009.

נציין כי בין רשתות השיווק בלטו הרשתות המתמחות במוצרים שונים: עלייה של 7.1% נרשמה ברשתות הטקסטיל וההלבשה, 4.3% ברשתות של מוצרים בני-קיימא ו-5% ברשתות של מוצרי הקוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה, הכלולים בסעיף השונות של מוצרי הצריכה.