קריימר: 7 אירועים החייבים מעקב צמוד במהלך השבוע

ברביעי צפויה אפל להציג את הדור הבא של מכשירי האייפד, הודעה שעשויה להיות מאוד משמעותית לחברות המספקות רכיבים לאפל ולחברות אחרות וגם לשוק כולו

גם השבוע הקרוב יהיה עמוס בנתונים כלכליים ודיווחי חברות בוול סטריט. מחר (ב'), למשל, יתפרסמו נתוני הוצאה והכנסה פרטית ו-PCE, מדד מנהלי הרכש לאיזור שיקגו ונתוני מכירות בתים.

ביום שלישי יתפרסמו נתוני הוצאות הבנייה, מדד ISM ומכירות כלי רכב לחודש האחרון. ג'ים קריימר מרשת CNBC מפנה זרקור ל-7 אירועים חשובים לדעתו שיתרחשו השבוע: מחר הוא ממליץ לעקוב אחרי תוצאותיה של חברת הגז הטבעי Range Resources (סימול: RRC). לא מומלץ לרכוש את המניה ברמות הנוכחיות אבל כן מומלץ להאזין למה שיאמר בשיחת הוועידה של החברה לאחר פרסום התוצאות.

ביום שלישי תדווח McDermott International (סימול: MDR) לאחר סיום המסחר. חברת ההנדסה (מספקת שירותים לחברות קידוחי נפט וגז טבעי בים) צפויה להציג תוצאות חזקות לרבעון האחרון.

ברביעי צפויה אפל להציג את הדור הבא של מכשירי האייפד, הודעה שעשויה להיות מאוד משמעותית לחברות המספקות רכיבים לאפל ולחברות אחרות וגם לשוק כולו (בפעמים קודמות הכרזות משמעותיות של אפל תרמו לאווירה חיובית בשווקים). בין החברות מציין קריימר את ARM Holdings (סימול: ARMH), מיקרון , Skyworks Solutions (סימול: SWKS) ו-OmniVision Technologies (סימול: OVTI).

ג'וי גלובל המייצרת ציוד כרייה, צפויה להציג תוצאות חזקות לפני הפתיחה ביום רביעי. גם Costco (סימול: COST) תפרסם דוחות לפני הפתיחה.

ביום חמישי תציג היינץ (סימול: HNZ) את תוצאותיה. החברה אמורה להיות חסינה למשבר בלוב ובשאר מדינות המזרח התיכון ולהראות צמיחה בשווקים מתפתחים ובתחום הפורמולות לתינוקות.

וביום שישי יגיעו נתוני התעסוקה לחודש פברואר. בשתי הפעמיים הקודמות הנתונים היו מאכזבים, למרות הירידה בשיעור האבטלה.