במקום דלק: בטר פלייס תציב עמדות הטענה בתחנות סונול

פריסת התשתית למכונות החשמלית מאיצה: יוקמו תחנות להחלפת סוללה לרכב החשמלי בתחנות דלק נבחרות של סונול ■ קפלינסקי: "ענף התחבורה עומד לקראת שינוי משמעותי"

פריסת התשתית לקראת המכונות החשמלית של שי אגסי מאיצה. חברת בטר פלייס שבשליטת אגסי חתמה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת סונול, במסגרתו יוקמו בתחנות הדלק הנבחרות של סונול תחנות להחלפת סוללה לרכב החשמלי. בטר פלייס תישא בעלות ההקמה וההפעלה של התחנות.

לדברי מנכ"ל בטר פלייס ישראל, האלוף במיל' משה קפלינסקי, המכונית החשמלית צפויה להיכנס לשוק הישראלי כבר השנה, כמו גם לשווקים בינלאומיים נוספים - והחברה נמצאת בעיצומו של תהליך מתקדם לפריסת תשתית מתאימה בישראל.

תחנות החלפת הסוללה יפעלו במקביל לשירותי התדלוק הרגילים שניתנים לכלל הלקוחות של סונול. תהליך ההחלפה מאפשר ניתוק מהיר ובטוח של הסוללה הריקה מהמכונית, והחלפתה בסוללה טעונה בתוך מספר דקות. "ענף התחבורה עומד לקראת שינוי משמעותי", אמר קפלינסקי. "במהלך השנה האחרונה בטר פלייס פורסת תשתית טעינה בחניונים, אזורי בילוי ומסחר, בנייני משרדים ובתים פרטיים", הוסיף.

מנכ"ל סונול, ניר גלילי, הוסיף היום כי "תחום האנרגיה הוא דינמי, ויכולתנו להתאים עצמנו למציאות המשתנה, כחברה שמספקת שירותי אנרגיה ומוצרים נלווים לציבור הנהגים, מהווה מרכיב מהותי באסטרטגיית הפעילות של סונול בהווה ובעתיד".