רווח של 11 מיליון דולר קנדי ל-FCR ברבעון האחרון

ההכנסות משכר דירה הסתכמו בכ-130.2 מיליון דולר קנדי לעומת 113.2 מיליון דולר קנדי ברבעון המקביל ב-2009

חברת הנדל"ן המניב FCR, הנמצאת בשליטת גזית גלוב, דיווחה כי הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-11.0 מיליון דולר קנדי ברבעון האחרון, לעומת כ- 14.7 מיליון דולר קנדי ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות משכר דירה הסתכמו בכ-130.2 מיליון דולר קנדי לעומת 113.2 מיליון דולר קנדי ברבעון המקביל ב-2009. החברה דיווחה על גידול של 14.0% בשכ"ד מחידוש חוזי שכירות בשטח של כ-20.8 אלפי מ"ר.

ה-F.F.O מפעילות ליבה הסתכם בכ-43.2 מיליון דולר קנדי לעומת 36.7 מיליון דולר קנדי ברבעון המקביל.

במהלך הרבעון השקיעה FCR כ-139 מיליון דולר קנדי ברכישה, פיתוח ובהשבחת נכסים קיימים. במהלך הרבעון נוספו שטחים להשכרה בהיקף של כ-42.1 אלפי מ"ר כתוצאה מרכישה, השלמת פיתוח ופיתוח מחדש. במהלך הרבעון רכשה FCR נכס מניב וחלק מנכס מניב סמוך למרכז מסחרי קיים בשטח של כ- 25.3 אלפי מ"ר, 2 נכסים לפיתוח בשטח של כ-5.5 אלפי מ"ר וכן 4 קרקעות סמוכות לנכסים קיימים בשטח של כ-17 דונם לפיתוח עתידי.

התזרים נטו מנכסים זהים (Same Property N.O.I) גדל בשיעור של 7.3% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. התזרים נטו מנכסים זהים (Same Property N.O.I) בנטרול שטחים שנוספו מפיתוח מחדש והרחבות גדל בשיעור של 5.8% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

דורי סגל, מנכ"ל FCR , ציין: "שנת 2010 הייתה שנה נוספת של תוצאות איתנות הן בפרמטרים התפעוליים והן בפרמטרים הפיננסיים. כשאנו מביטים קדימה, המיקוד שלנו ממשיך להיות יצירת ערך לטווח הארוך. אנו נמשיך לפעול על מנת לחזק ולהרחיב את הפורטפוליו שלנו דרך רכישות של נכסים אורבאניים ישנים, נכסים בהם אנו יכולים לייצר ערך, דרך רכישות של נכסים סמוכים או צמודים לנכסים קיימים וכן דרך השבחה של נכסים בהם אנו יכולים להגדיל את תזרים המזומנים דרך הרחבה של נכסים מסחריים וכן דרך פיתוח נדל"ן למגורים".