החיים הטובים של ברלוסקוני: בזבז 34 מיליון אירו ב-2010

בין הוצאותיו של ברלוסקוני בשנה אחת: 562 אלף אירו ל-14 נשים צעירות ■ כחצי מיליון אירו על טיסות הליקופטר ■ 650 אלף אירו על עתיקות וגלריות

ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, הוציא 34 מיליון אירו בשנת 2010, כך עולה מדיווח של "טלגרף" שפרסם היום את הוצאותיו. סך כל הונו האישי של ברלוסקוני מוערך ב-4.5-7 מיליון פאונד, מה שהופך אותו לאדם השלישי בעושרו באיטליה.

פרטי חשבון הבנק של ברלוסקוני נחשפו במסגרת חקירה שנערכה נגדו במהלך התביעה שהוגשה נגדו בעניין שידול קטינה לקיום יחסי מין בתשלום, אישום עליו יועמד ראש ממשלת איטליה, בחודש הבא.

ברלוסקוני הוציא כספים על מניות, טיסות הליקופטר ומתנות לבחורות צעירות. ה"טלגרף" מפרט את הוצאותיו של ברלוסקוני בשנת 2010 כך: 120 אלף אירו על עניבות, 65 אלף אירו על תכשיטים, 675 אלף על שכר טירה הפונה לנוף המדהים בריביירה האיטלקית. עוד הוציא ברלוסקוני 650 אלף אירו על עתיקות, גלריות ועוד 900 אלף אירו על הוצאות מיסי גז וחשמל בדירתו בקריביים.

על פי פרטי חשבון הבנק של ברלוסקוני שפורסמו ב-" Corriere della Sera" ברלוסקוני העניק מתנות בגובה 562 אלף אירו ל-14 נשים צעירות בשנה שעברה ובסך הכל הוציא כחצי מיליון אירו על טיסות הליקופטר.

Niccolo Ghedini, אחת מפרקליטי ברלוסקוני, טענה כי פרסום פרטי חשבונות הבנק של ברלוסקוני מהווה הפרה חמורה של פרטיותו.