כפי שנחשף ב"גלובס": מוזי ורטהיים פורש מראשות קשת

מפנה את הכסא לבתו דרורית ■ הודיע על החלטתו בתום 20 שנות פעילות, מהן 12 שנים כיו"ר דירקטוריון קשת ■ אבי ניר: "החזון והעוצמה של ורטהיים איפשרו לקשת את החופש להעז"

כפי שנחשף ב"גלובס", מוזי ורטהיים פורש מראשות דירקטוריון זכיינית ערוץ 2 קשת. במקומו נכנסה לדירקטוריון בתו, דרורית ורטהיים; וכיו"ר מונה אברהם נתן, אשר כיהן בעבר כיו"ר רשות השידור וכנציב שירות המדינה, ובשנתיים האחרונות היה דירקטור בשידורי קשת.

ורטהיים הודיע על החלטתו בתום 20 שנות פעילות, מהן 12 שנים כיו"ר דירקטוריון קשת. דרורית ורטהים היא עורכת דין במקצועה ומנהלת חברה ליבוא קרמיקה. כמו כן היא מקדישה מזמנה לפעילות ציבורית רחבת היקף.

ורטהיים האב נמנה עם מייסדי שידורי קשת והינו בעל השליטה המרכזי, המחזיק ב51% ממניותיה.

חלקות בעלי מניות היא: ג'י.אן.קומיוניקיישן אינדסטריס בע"מ - 20%, אחין השקעות בע"מ - 15.3%, פאנצ'ליין - 7.7%, ואלכס גלעדי - 5.92%.

"הצלחת קשת איננה מעשי ידי הנפלאות שחולל הדירקטוריון אלא של הנהלת קשת ויוצריה", אמר היום (ה') ורטהיים. "במשך שנים פעל הדירקטוריון בסימביוזה נכונה ושותפות גורל עם ההנהלה, ואני בטוח כי כך יהיה גם בעתיד".

מנכ"ל קשת, אבי ניר, מסר: "בשמי ובשם הנהלת קשת ועובדיה, אנו מודים היום מעומק הלב לאיש שהאמין בחזון השידור המסחרי ובשידורי קשת מתחילת הדרך. מר ורטהיים היה שם תמיד באמון ובגיבוי מלא, במשך קרוב ל-20 שנה. השילוב הייחודי של חזון ועוצמה המקופלים במוזי ורטהיים איפשרו לקשת את החופש להעז, ליצור ולהביט הרחק קדימה".