בעלי קפה קפה רוכשים מרכז מסחרי בצפון ת"א ב-36 מיליון שקל

רונן נמני ומיקי טיל רוכשים מחברת יורוקום מרכז מסחרי שייבנה בצומת הפיל ■ נמני: "זה מרכז מסחרי ראשון שאנחנו קונים. אם יהיו 10 או שזה ייגמר במרכז אחד, אני עוד לא יודע"

בעלי רשת קפה קפה, הזוג רונן נמני ומיקי טיל, רוכשים מחברת יורוקום מרכז מסחרי שייבנה בצומת הפיל בצפון תל-אביב. הרכישה מתבצעת לפי שווי של 36 מיליון שקל.

הבנייה במקום צפויה להחל בחודשים הקרובים, והעסקה כוללת את המרכז לאחר השלמת בנייתו.

"זה מרכז מסחרי ראשון שאנחנו קונים. אם יהיו 10 או שזה ייגמר במרכז אחד, אני עוד לא יודע. יש לנו ביקוש אדיר להשכרת שטחים במרכז שמשרת את כל השכונות הצפוניות של תל-אביב. אני חושב שאני יכול לקבל תשואה מצוינת. כבר היום אני משכיר ב-220 שקל למ"ר בקומה למעלה, ואני מעריך שזה יעמוד על 300 שקל בקומה התחתונה", אומר נמני.

מדובר במרכז מסחרי שיוקם על שטח של 2,000 מ"ר, בשתי קומות. במסגרת העסקה נרכשה גם זכות לבניית קומת מרתף בגודל של 2,800 מ"ר, וזו תשמש לחנויות ולשטחים נלווים למסחר, כגון משרדים ומחסנים.

רשת קפה קפה מונה 110 סניפים, ובתוך שנתיים היא תחנוך 29 סניפים נוספים. לדברי נמני, מחזור המכירות של קפה קפה עמד בשנת 2010 על 470 מיליון שקל.

לפני חודשים אחדים רכשה רשת קפה קפה את רשת לחם ארז תמורת 7 מיליון שקל. בקרוב תשיק החברה קונספט חדש לרשת ולאחריו מפעל להרחבת הפריסה, כך שהרשת, המונה היום 16 סניפים, תגיע ל-50 סניפים.

"הליבה העיקרית, שזה הלחם, נשארת, אבל כל התוכן מסביב משתנה. זה לא יהיה קפה קפה, אלא 50 סניפי פרימיום באזור המרכז ושלוחותיו. בדרום ובצפון הארץ זה יהיה רק במקומות עם חתך סוציו אקונומי גבוה", אומר נמני.

להערכתו של נמני, כל יתר 34 הסניפים ייפתחו בתוך כשנתיים. עוד מעריך נמני כי לאחר השלמת הפריסה, יגיע מחזור המכירות של רשת לחם ארז ל-150 מיליון שקל בשנה.