שופרסל דיל - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים: מיטב בית השקעות עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

הרבה סיפוק יש מן הסתם במשרדי זכייניות הטלוויזיה ברמת-החי"ל מאיחוד המותגים של שופרסל, שרק מתחילת השנה השקיעה בפרסום טלוויזיוני כ-10 מיליון שקל במחירים ריאליים, לא כולל תוכן שיווקי.

כפי הנראה, איחוד המותגים הוא מהלך שתוכנן בקפידה ובוצע בהדרגה לפני פסח, חג הקניות. שיא המהלך הוא בקמפיין האחרון של שופרסל, בו מבשרת החברה על 9 סניפי ענק (שופרסל דיל אקסטרא) ועל שיטת השלישיות לחברי המועדון.

הפרזנטור החדש של שופרסל הוא "מר עממי", צביקה הדר, שמארח את סמדי בומבה מ"מאסטר שף", שקיבלה כצפוי את הקמפיין הפרסומי שלה, בהובלת משרד הפרסום הוא גיתם BBDO.

מנגד, וכראוי לתחרות הקבועה בפסח, ממוקמת מגה בול במקום השלישי בטבלה בפרסומת שנעשתה באמצעות מקאן-אריקסון. מגה בול ממשיכה בליין הפרסומי של השנה שעברה: תחרות הסל הזול ביותר.

העממי התורן הוא מוכר פלאפל בשם יואב בלס מיד-אליהו, שהפציע לרגע על המסך הקטן לתת חותמת של אותנטיות לקהל היעד ולהכריז קבל עם ועדה שמגה בול זול יותר.

בית ההשקעות מיטב עולה בקמפיין ראשון באמצעות משרד הפרסום החדש שלו - באומן-בר-ריבנאי. מיטב מגייס את הסטנדאפיסט אדיר מילר לפרסומת משעשעת תחת הסלוגן "מתמקדים בדברים החשובים".

סטנדאפיסט נוסף שמגויס השבוע לפרסומת הוא אלי יצפאן. יצפאן נשכר על-ידי משרד האוצר לפרסומת להגברת המודעות למענק הכנסה במסגרת החלת חוק מס הכנסה שלילי, תחת הסלוגן "מהיום שווה לעבוד יותר". הפרסומת אינה ברורה לחלוטין, וייתכן שהיה צורך להשתמש דווקא במדיה הכתובה על מנת להסביר את תנאי המענק.

רנו חוזרת עם "רנו מאניה", והפרזנטור עידו רוזנבלום מככב בגירסת הפרינט של הקמפיין, אך לא בקמפיין הטלוויזיה, שמוביל משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.

המותגים המושקעים

1. שופרסל דיל - 1,918,710 שקל - באמצעות גיתם BBDO

2. מיטב בית השקעות - 1,553,194 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. מגה בול - 1,361,413 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. רנו - 1,331,098 שקל - באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב

5. משרד האוצר - 1,215,463 שקל - באמצעות לפ"ם

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 4-10/3/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.