יאיר לפיד: משתתפי "האח הגדול" הם אידיוטים

מגיש "אולפן שישי" אמר את הדברים במסגרת "שבת תרבות" בגבעת-שמואל ■ לדבריו, "התכונה המאפיינת של האנשים בבית 'האח הגדול' היא שהם מספיק אידיוטים בשביל להשתתף בתוכנית"

"התכונה המאפיינת של אותם האנשים שנמצאים ב'האח הגדול' היא שהם מספיק אידיוטים בשביל להשתתף ב'האח הגדול'", כך אמר מגיש "אולפן שישי" של חדשות ערוץ 2, יאיר לפיד. הדברים נאמרו ב"שבת תרבות" שהתקיימה בשבת בבוקר בגבעת-שמואל.

חברת החדשות של ערוץ 2 היא חברת בת של הזכייניות רשת וקשת - המשדרת את "האח הגדול". בתוכנית "אולפן שישי" עצמה, אותה מגיש לפיד, שודרו לפחות 3 כתבות אודות "האח הגדול".

לפיד נשאל באירוע "האם הישראלים עדיין יכולים לחיות ביחד?" - ואמר בתגובה: "אני אומר להורים שפוחדים שהילדים שלהם יחזרו בתשובה - חנכו אותם כמו שצריך, תוציאו אותם מ'האח הגדול' ותציעו להם אלטרנטיבה חינוכית ורעיונית.

"פונים אליי הורים ומבקשים ממני לעזור להם להפגיש את הילדים שלהם עם אנשים שנמצאים ב'האח הגדול'. התכונה המאפיינת של אותם האנשים שנמצאים ב'האח הגדול' היא שהם מספיק אידיוטים בשביל להשתתף ב'האח הגדול', וממני דורשים להפגיש אותם עם הילדים. הם פתאום גיבוריי תרבות? אז אני אומר לאנשים בשכונה שלי, תחנכו את הילדים ותציעו להם ערכים".

לפיד סירב להגיב, וכך גם קשת.