מישורים השלימה ההנפקה: החליפה את מרבית אגרות החוב

בשתי ההצעות נרשמו ביקושים בהיקף של כ-136 מיליון שקלים וסך הכול הוחלפו כ-71 מיליון שקל

חברת מישורים של גיל בלוטרייך, העוסקת בנדל"ן בקנדה וישראל מודיעה על ביקושים עודפים בהצעת רכש חליפין נוספת של אגרות החוב של החברה בהיקף של כ-30.5 מיליון שקל. במסגרת ההצעה התקבלו ביקושים גבוהים בהיקף של כ-58 מיליון שקל כך ששיעור ההקצאה עמד על כ-53%.

רמי שריקי, מנכ"ל מישורים: "ההשלמה המוצלחת של ההחלפה מהווה הבעת אמון מצד בעלי אגרות החוב בפעילות החברה. במקביל, החלפת האג"ח תאריך את משך החיים הממוצע של התחייבויות החברה ותסייע לנו להמשיך לממש את האסטרטגיה שלנו לקניית נכסים בהזדמנות, השבחה ומכירה תוך הצפת ערך לבעלי המניות".

במסגרת ההצעה הנוכחית הציעה החברה למשקיעים לרכוש מהם איגרות חוב (סדרה א') בהיקף של עד 30.5 מיליון שקל, ולהנפיק להם בתמורה אגרות חוב (סדרה ב') בעלות מח"מ של כ-4.3 שנים.

אגרות החוב מסדרה ב' קיבלו לאחרונה אשרור מחברת הדירוג מעלות ודורגו בדרוג BBB (דירוג המנפיק BBB/negative). מטרת ההחלפה היא להאריך את מח"מ ההתחייבויות של החברה. בהצעה נוספת שהתקיימה לפני כחודש, נרשמו ביקושים עודפים בהצעת רכש חליפין של אגרות החוב של החברה בהיקף של כ-40 מיליון שקל במסגרת ההצעה זו התקבלו ביקושים גבוהים בהיקף של כ-78 מיליון שקל כך ששיעור ההקצאה עמד על כ-51%.

היועצים הפיננסים המלווים את החברה הינם בועז לוי ומיכל דבי בר-און בעלי בנק ההשקעות קונספט המתמחה ביעוץ לחברות בשוק ההון, בנקאות להשקעות מיזוגים ורכישות. המפיצים בהנפקה היו פועלים איביאי, אקסלנס נשואה חיתום, מיטב הנפקות ופיננסים ומנורה חיתום.