קבוצה פרטית רכשה מאזורים קרקע ל-25 יח"ד ב-9 מ' ש'

הסכום מגלם שווי קרקע של כ-360 אלף שקל ליח"ד ■ סכום זה הוא טרם אישור תוכנית מפורטת ולא כולל מיסים עתידיים על הקרקע ■ שווי המקרקעין בתכנית כולה מוערך במאות מיליוני ש'

קבוצת רוכשים פרטיים רכשו מחברת אזורים , באמצעות חברת שיכון ופיתוח, זכויות לקרקע בצפון מערב תל אביב תמורת כ-9 מיליון שקל. מדובר בקרקע הנמצאת בשטחי תוכנית תא/3700 שפורסמה להפקדה לאחרונה ושתאפשר בנייתן של כ-25 יחידות דיור בכפוף לאישור המפורט של התוכנית. הסכום מגלם שווי קרקע של כ-360 אלף שקל ליחידת דיור אולם חשוב לציין כי סכום זה הוא טרם אישור תוכנית מפורטת ולא כולל מיסים עתידיים על הקרקע.

שיכון ופיתוח מקבוצת אזורים יוצגה בהסכם זה ע"י עוה"ד עמליה משי וישי איצקוביץ ממשרד יגאל ארנון ושות' וקבוצת הרוכשים יוצגו ע"י עוה"ד שמואל שוב ונעמה שיף ממשרד שוב ושות'.

תוכנית 3700 ממוקמת בגוש הגדול בצפון מערב תל אביב בשטח הצפוני לשדה דב, על אחת מעתודות הקרקע הפנויות האחרונות שנותרו בעיר. במסגרת תוכנית זו עתידות להיבנות כ-12.4 אלף יחידות דיור על פני 1,900 דונם. הכוללות גם דירות קטנות ודירות בנות השגה. גבולות התוכנית נעים בין הרצליה בצפון, רמת השרון במזרח, דרך נמיר ושכונת אזורי חן בדרום והים במערב. שווי המקרקעין בתחום התכנית כולה מוערך במאות מיליוני שקלים. התוכנית הופקדה לאחר עיכובים ממושכים.

מלבד יחידות הדיור עתידה תוכנית 3700 לכלול גם 50 אלף מ"ר למלונאות, 147.2 אלף מ"ר משרדים, 68.3 אלף מ"ר מסחר ושטחים פתוחים.

בד בבד עם הכנת התכנית המפורטת יוכנו לוח הקצאות וטבלאות איזון במסגרתן יוכל לדעת כל בעלים באילו מתחם/מתחמים רוכזו זכויותיו ומהם הזכויות להם הוא זכאי.

הרוכשים מצטרפים לקבוצת בעלי זכויות גדולה בתחום התוכנית המיוצגת ע"י משרד עוה"ד שוב ושות', אשר מבקשים מהרשויות לרכזם במתחם אחד על מנת לאפשר להם לקדם תוכנית מפורטת ולקדם הפיתוח.