בועת הנדל"ן: 3 חדרים בהוד-השרון בכ-1.45 מיליון שקל

פרויקט בית הבד של חברת פריזט חסון יכלול גם שטחי מסחר, גם שטחי משרדים וגם דירות מגורים ■ הפרוייקט עתיד להיבנות במרכז הצפוני של העיר

בימים אלו התקבל היתר בנייה לפרויקט חדש בהוד השרון שיכלול גם שטחי מסחר, גם שטחי משרדים וגם דירות מגורים. מדובר בפרויקט בשם בית הבד של חברת פריזט חסון העתיד להיבנות במרכז הצפוני של העיר, בסמטת בית הבד פינת דרך רמתיים.

הפרויקט יכלול כולל שטח מסחרי של כ-500 מ"ר בקומת הקרקע, שתי קומות משרדים בשטח כולל של כ-1600 מ"ר ותשע קומות מגורים עם 32 יחידות דיור. הפרויקט עתיד לכלול גם מצרך נדיר בעיר השרון - דירות קטנות בנות 3 ו-3.5 חדרים בשטח של 91 מ"ר ו-100 מ"ר בהתאמה.

במקביל ישווקו בפרויקט גם דירות 4 חדרים בגודל של 116 מ"ר, דירות לופט ושני פנטהאוזים. חשוב לציין שאומנם דירות 3 חדרים מהוות בשורה לזוגות צעירים אך המחיר, כיאה לעיר שמחירי הדירות בה עלו בעשרות אחוזים בשנתיים האחרונות, לא מתוכנן להיות נמוך ועתיד לעמוד על החל מ-1.45 מיליון שקל.

לדברי שלומי חסון, מנכ"ל החברה ובעלים: "זהו צו המשק לספק דירות בנות שלושה חדרים. בתמהיל יש דירות 3 ו-3.5 חדרים. דירות אלו מיועדות לרוכשים בני הגיל השלישי ולזוגות צעירים". עוד נמסר מהחברה כי את שטחי המסחר היא מייעדת למחירה במחירים של כ-25 אלף שקל למ"ר בעוד שטחי המשרדים יועמדו חלקם למכירה במחירים של כ-9,500 שקל למ"ר וחלקם להשכרה.

ההיתר שניתן לפרויקט המדובר הוא הראשון אולם בהחלט לא האחרון, כך מספרים בעירייה ששמה לעצמה מטרה לחדש את מרכז העיר על ידי שילוב השימושים בפרויקטים דומים גם בעתיד. עוד סיפרו בעירייה כי תוכנית החייאת מרכז העיר עתידה לכלול גם פרויקטים של דירות להשכרה ודירות לסטודנטים.