סמנכ"ל השיווק של בזק, רן גוראון, מונה למשנה למנכ"ל

גוראון ימשיך לתפקד כסמנכ"ל השיווק של בזק, ובנוסף יוביל ויתאם פעילויות אינטגרטיביות ברמת החברה

דירקטוריון בזק אישר היום את מינויו של סמנכ"ל השיווק של בזק, רן גוראון, לתפקיד משנה למנכ"ל בזק. גוראון ימשיך לתפקד כסמנכ"ל השיווק של בזק, ובנוסף יוביל ויתאם פעילויות אינטגרטיביות ברמת החברה.

לגוראון ניסיון משמעותי של 15 שנה בשוק התקשורת, כשבחמש השנים האחרונות הוא מכהן כסמנכ"ל השיווק של בזק. לפני כן היה סמנכ"ל השיווק ב-013 ברק ומנהל שיווק עסקי בסלקום.

מנכ"ל בזק אבי גבאי מסר כי, "רן הפך את השיווק לציר מרכזי בעשייה ובהצלחה של החברה. תקופת כהונתו בבזק מתאפיינת בשינויים מהותיים במבנה החברה ובסביבה התחרותית והטכנולוגית. בתקופה זו החברה עברה, ועוברת, שינויים גדולים ושינתה את פניה ואת מיצובה בשוק ומול הלקוחות. אני בטוח שרן ימשיך להוות ערך מוסף גדול לחברה ומאחל לו הצלחה רבה".

יש להעריך שמינויו של גוראון הוא חלק מהיערכות הקבוצה כולה לשינויים שעומדים להתרחש בשוק התקשורת בשנה הקרובה, ובראשם המעבר למבנה שוק חדש של קבוצות תקשורת. לגוראון נזקפת בראש ובראשונה ההצלחה בגיבוש האסטרטגיה השיווקית של בזק, שהביאה את החברה להישגים מרשימים בזכות הדגש שהושם על הרשתות הביתיות ועל החיבור לבית הלקוח באמצעותן. מהפיכת הרשתות הביתיות הביאה לכך שמאות אלפי בתים בישראל הצטרפו לשירות שחיזק מאד את האחיזה של בזק בשוק הפרטי.