הקרב על המקום השני הוכרע: דיאט קולה פופולרי מפפסי

קוקה-קולה נותר המשקה מספר 1 בארה"ב עם 17% מנתח השוק הכולל ומכירות של 1.59 מיליארד מארזים ב-2010 ■ הנתח של דיאט קולה נותר 9.9%, והנתח של פפסי נפל ל-9.5%

מהפך בשוק המשקאות הקלים בארה"ב: המשקה דיאט קולה עקף את פפסי ותפס את המקום השני כמשקה הפופולרי ביותר בארה"ב.

קוקה-קולה נותר המשקה מספר 1 עם 17% מנתח השוק הכולל ומכירות של 1.59 מיליארד מארזים ב-2010.

נתח השוק של דיאט קולה נותר על 9.9%, כאשר 926.9 מיליון מארזים של המשקה הפופולרי בעל הקלוריה הבודדת נמכרו ב-2010; זאת כאשר נתח השוק של פפסי ירד ל-9.5% עם מכירות של 891.5 מיליון מארזים, לעומת נתח של 9.9% בשנה שעברה.