ההמלצות החמות: 3 מניות שמתאימות לכל מצב בשווקים

ברור שכל מניה יכולה לעלות בחדות או ליפול בטווח הקרוב אולם שלושת המניות האלה כדאיות, כנראה, להחזקה לטווח הארוך, ואפילו הארוך מאוד

המשקיעים במניות נמצאים על סוג של רכבת הרים בימים האחרונים, בחודשים האחרונים ולמעשה בשנים האחרונות. לכן, מן הסתם, מנסה המשקיע הממוצע למצוא מניות, וגם נכסים אחרים, שעדיין יספקו לו פוטנציאל לתשואה עתידית גבוהה יחסית אולם גם חסינות יחסית מפני התנודתיות הגבוהה בשווקים.

פראנק קונסטנטינו (Mr. Frank J. Constantino ), משקיע פרטי עם נסיון של 14 שנים, פרסם מאמר מעניין באתר סיקינג אלפא על 3 מניות שצריכות להיות לדעתו בכל תיק ויכולות לתפקד היטב בכל מצב שוק.

ברור שכל מניה יכולה לעלות בחדות או ליפול בטווח הקרוב אולם, לדעתו, שלושת המניות האלה כדאיות להחזקה לטווח הארוך, ואפילו הארוך מאוד.

1. ברקשיר האת'וויי . איזה משקיע לא ירצה את "האורקל מאומהה" וורן באפט לצידו? כל מה שצריך לעשות הוא להשקיע במניות ברקשיר, חברת ההשקעות של באפט המבוזרת היטב על מגזרי כלכלה שונים בארה"ב וגם בעולם.

2. אפל . אפל היא לא המניה הראשונה עליה חושבים המשקיעים ברצונם לעבור בשלום סערות המתרגשות על השווקים חדשות לבקרים. החברה אמנם נחשבת ככזו שמוכרת מוצרי טכנולוגיה בפלח העליון, אולם היא מוכרת אותם בקצב מטורף בשנים האחרונות ונסחרת במכפיל עתידי של כ-15 בלבד. לאפל יש כ-60 מיליארד דולר בקופה ואין לה חובות (בדומה לברקשיר האת'וויי).

3. מקדונלד'ס . מניית ענקית המזון המהיר אמנם לא זזה כמעט מתחילת השנה אולם החברה לא מפסיקה להגדיל את רווחיה וגם את הדיבידנד שהיא מחלקת למשקיעים. בעבר הוכיחה החברה כי היא יודעת להתאים את עצמה לטעמים המשתנים של הלקוחות ועוצמתה האדירה מאפשרת לה לדחוק ללא הרף את המתחרים לעמדת נחיתות.

שלוש מניות
 שלוש מניות