מגדלים תקים מגדל בפ"ת; המחירים זינקו ב-25% תוך שנה

את האופציה על המגדל הראשון מימשה קבוצת הרכישה לפני למעלה משנה ב-30 מ' ש', ואילו כעת ממומשת האופציה השנייה ב-40 מ' ש'■ מארגנות הקבוצה: "ההבדל במחיר האופציה על שני המגדלים נעוץ בעליית מחירי הדירות בסביבה"

קבוצת מגדלים המגבשת קבוצות רכישה מימשה את האופציה לרכישת הקרקע להקמת מגדל מגורים ברחוב גוטמן בפתח תקווה במחיר של 40 מיליון שקל. המימוש הנוכחי מצטרף למימוש אופציה נוספת שהייתה לחברה לבניית מגדל מגורים נוסף באותו המקום. את האופציה הראשונה מימשה החברה כבר לפני למעלה משנה בפברואר 2010 במחיר של 30 מיליון שקל.

ההבדל בין שני המימושים מעיד על עלייה של 25% במחיר כאשר שתי העסקאות מתייחסות למגדלים כמעט זהים, בני 22 קומות הכוללים 250 יחידות דיור, 122 במגדל הראשון ו-123 יחידות דיור במגדל השני.

לטענת החברה, הזמן הארוך של סגירות האופציה על המגדל השני נעוץ ברצון בעלי הקרקע להעלות את המחיר כמו שמסבירה קרן בן דוד בעלים משותף: "מועד סגירת האופציה למגדל השני התעכב בגלל משא ומתן עם המוכרים של הקרקע שביקשו מחיר גבוה יותר לאחר ששיווק המגדל הראשון העלה את מחירי הדירות בסביבה כולה". עוד מספרת הורביץ כי בקשה להיתר הוגשה כבר לפני כחמישה חודשים: "הגשנו בקשה ללא הקלות וההערכה שלנו היא שההיתר יתקבל בסביבות יולי 2011".

קרן בן דוד וחני הורביץ / צילום: רמי זרנגר
 קרן בן דוד וחני הורביץ / צילום: רמי זרנגר

קרן בן דוד וחני הורביץ, "מגדלים"

על פי תחשיב קבוצת הרכישה מחירי הדירות המשוערים בפרויקט עומדים על החל מ-1.036 מיליון שקל לדירת 4 חדרים בשטח 103 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר והחל מ-1.25 מיליון שקל לדירת 5 חדרים בשטח 114 מ"ר עם 30 מ "ר מרפסת. עוד נמסר מקבוצת מגדלים כי עלות הבניה של שני המגדלים נאמד ב-240 מיליון שקל ובימים אלו מתקיימים מגעים עם אלקטרה בניה לבניית הפרויקט.

שני המגדלים המתוכננים ממוקמים במרכז החדש של פתח תקווה, ברחוב גוטמן. הפרויקט בנוי מעל מרכז מסחרי. משרד האדריכלים האמון על תכנון הפרויקט הוא ברעלי לויצקי כסיף. בין הרוכשים בפרויקט ניתן למנות את אבי סופר, בעלים של רשת מוצרי החשמל, אבי גולן מבעלי אולמי רסיטל ופרויקט אורדע .קבוצת מגדלים נמצאת בבעלותן וניהולן של עו"ד קרן בן דוד ואשת העסקים חני הורביץ.

קרן בן דוד וחני הורביץ / צילום: רמי זרנגר
 קרן בן דוד וחני הורביץ / צילום: רמי זרנגר