קמעונאית הביגוד האמריקנית אברקרומבי אנד פיץ' מוצאת את עצמה במרכזה של סערה ציבורית ותקשורתית, לאחר שהחלה לשווק חזיות "פוש-אפ" בקולקציית בגדי-הים החדשה שלה לילדות קטנות, בנות 7 ומעלה.
ארגוני נשים בארה"ב, ובהחלט לא רק הם, רואים בצעד זה מהלך מסוכן שעלול להזיק להתפתחות התקינה של ילדות בגיל זה - ולשלוח מסר מעוות למבוגרים כאילו אפשר ורצוי לראות בהן אוביקט מיני לגיטימי.
אברקרומבי אנד פיץ' רגילה כבר בשערוריות כדוגמת זו: ב-2002 גנזה החברה פס ייצור לטי-שירטים עקב טענות על גזענות. על החולצות נראתה מכבסה סינית והכיתוב אמר: "Two Wongs Can Make It White". ב-2003 גנזה החברה, בלחץ ציבורי, קטלוגים שהציגו דוגמנים ודוגמניות צעירים בעירום חלקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.