yes - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בנק הפועלים עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

לפני כשבוע פורסם כי אגף התקשוב בצה"ל יוצא למכרז על לא פחות מ-10,000 ממירי עידן+, על מנת להחליף את החיבור לכבלים וללוויין ביחידות צה"ל השונות. ההערכות הן כי צעד כזה יחסוך לצבא עשרות מיליוני שקלים בשנה.

ומי יפסידו? הכבלים והלוויין, שעומדים מול מציאות בעייתית: מתחרה מוזר שכפה עליהם הרגולטור. בהנהלת yes והוט בהחלט מבינים לאן נושבת הרוח, והרוח, חברים, קרירה מבחינתם.

אי לכך אנו עדים לפרסום בווליום גבוה בקטגוריה, ואם עד לפני שבוע בלטה הוט עם פרסום נרחב לטריפל שלה, ואף הוסיפה לעסקה מחשב נייד כדי להגביר אטרקטיביות, מככבת השבוע yes בראשות הטבלה עם קמפיין ל-VOD ללא חיוב לשנה שלמה, באמצעות מקאן-אריקסון.

ועכשיו חידה: מה קורה כשארז טל ועלמה ז"ק נפגשים? צדקתם, פרסומת לבנק הפועלים. שני הטאלנטים החדשים של בנק הפועלים מפציעים השבוע בפרסומת ראשונה עם פועלים connect. מדובר בריענון מעניין של הקו הקריאטיבי על-ידי אדלר-חומסקי-וורשבסקי, ובכניסה לתחום האינטרנט, בו מוביל כרגע לאומי דיגיטל.

השירות כולל חיבור לבנקאי האישי בשלל דרכי תקשורת דיגיטליים, חיבור לפיצ'רים החשובים בחשבון הבנק ואפילו בנצ'מרק על פעולות של לקוחות מקבילים אליך.

חברת נובל אנרג'י היא ללא ספק האפיקומן הפרסומי הראשון של הפסח הזה. הקמפיין של ענקית האנרגיה הבינלאומית הזו נחת כאן בהפתעה מסוימת. החברה, שמשתתפת בקידוחי הגז מול חופי ישראל, החליטה כי יש לה אינטרס להפוך לשם מוכר וחיובי בציבוריות הישראלית.

למשימה זו נשכרו דרורי-שלומי, שהפיקו קמפיין חוצה מדיה תחת הסלוגן: "נובל אנרג'י - מביאים אנרגיות טובות לישראל".

סלקום משיקה השבוע את קונסולת הקומודו. הגאדג'ט החדש מסדר לנו מסך עם חיבור אינטרנט בתוך הרכב ושלל אפשרויות גלישה ואפליקציות. נראה מבטיח, ובכל זאת, סעו בזהירות.

המותגים המושקעים

1. yes - כ-1,783,907 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. בנק הפועלים - 1,500,078 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

3. נובל אנרג'י - 1,323,915 שקל - באמצעות דרורי-שלומי

4. סלקום - 1,317,241 שקל - באמצעות גיתם BBDO

f אל-על - 1,183,930 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 18-24/3/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.