החברות אשדר וענב החלו בפרויקט הפינוי-בינוי ביהוד-מונוסון

מדובר בפרויקט שיכלול עם סיומו 620 דירות ב-10 בניינים בני 16 קומות, שיחליפו את 192 הדירות הקיימות במתחם

תושבי רחוב התמר ביהוד מונוסון צפו היום כיצד ביתם הישן נהרס על ידי בולדוזרים כחלק מהתקדמותו של פרויקט פינוי בינוי אותו מבצעות החברות אשדר וענב.

מדובר בפרויקט שיכלול עם סיומו 620 דירות ב-10 בניינים בני 16 קומות שיחליפו את 192 הדירות הקיימות במתחם. הבניינים בני 16 הקומות יכללו דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בחזית הבניינים מתכננת העירייה את הקמתו של פארק ציבורי בשטח של כ-20 דונם, שישרת את תושבי הפרויקט והסביבה.

מחברת אשדר נמסר כי עד כה נמכרו בפרויקט 52 דירות בפרויקט בתמורה לכ-88.5 מיליון שקל. במקביל, 16 משפחות שהתגוררו בבניינים הישנים כבר עברו להתגורר בדירות שכורות בישוב ובקרבתו, וזאת במימון אשדר.

לדברי ארנון פרידמן, מנכ"ל חברת אשדר: "זה נהדר לראות את הדיירים ביום כזה איך הם שמחים שהפרויקט מתרומם. פרויקט מונוסון הינו חלק מתכנית רחבה להתחדשות עירונית ביהוד - מונוסון, המהווה פתרון למחסור בקרקעות להקמת שכונות מגורים חדשות. יחד עם הרשות המקומית, דיירי השכונה וחברת ענב, המשתפת פעולה עם אשדר ביזום פרויקטי פינוי-בינוי, הצלחנו להגיע לשלב של הריסת בנייני הדירות הישנים, והקמת הפרויקט החדש והמודרני לטובת דיירי המקום והישוב כולו".

יוסי בן דוד, ראש עיריית יהוד מונוסון: "פרויקט 'מונוסון' הינו אחד מבין שבע עשרה תכניות הבינוי-פינוי שהעירייה מקדמת כיום ברחבי העיר. הגדלת מספר יחידות הדיור בנווה מונוסון יאפשר לדור הצעיר להישאר ביישוב בקרבת ההורים. הדיירים שפינו את בתיהם הישנים יעברו להתגורר בדירות חדשות ומרווחות וייהנו מאיכות חיים גבוהה יותר".