אתר קופונים חדש מציע: לא ניצלת - לא שילמת

אתר "אחד פלוס אחד" מציע לרכוש הטבות 1+1 תמורת סכום סמלי של 2 שקלים, כאשר התשלום המלא נעשה רק בזמן מימוש ההטבה בבית העסק

שגעון הקופונים הוליד לא מעט תופעות לוואי, בהם צרכנים הממהרים לרכוש קופונים שאינם מספיקים לממש בזמן.

אתר חדש בזירה, "אחד פלוס אחד" (www.1plus1.co.il), מציעה קונספט מעט שונה אשר יבטיח שאיש לא ישלם את כספו על קופון שלא ינצל בפועל: את ההטבה ניתן להוריד בעלות סמלית, כאשר התשלום עצמו נעשה רק בעת מימוש הדיל בבית העסק.

וכך זה עובד: בכל יום יועלו לאתר שוברי 1+1. את ההטבה יוכלו הגולשים להוריד באמצעות אשראי או הודעה כתובה בעלות 1.90 עד 9.90 שקלים - כשאת המוצר עצמו ישלמו הלקוחות רק בעת המימוש עצמו.

החיסרון: ההטבות כולם מוצעות בפורמט 1+1, מה שמחייב הזמנה כפולה שאינה בהכרח מתאימה תמיד ללקוח (שני טיפולי ספא, שני מוצרים זהים וכדומה).

"הרעיון עלה כשקניתי ב-150 שקל קופון מאתר קופונים לספא שנראה באתר נפלא ובפועל זוועה", מספר אדיר נאור, הוגה המיזם. "בהזדמנות אחרת התקשרתי למסעדה, וכשהזדהיתי כבעל קופון נעניתי שהמקום מלא. ידידה קנתה שובר למניקור בחנות קטנה בתל-אביב שהיה לו תוקף ל-30 יום, ורק ביום האחרון ב-11 בלילה היא הצליחה לנצל את השובר".

לדבריו, "כ-20% מהשוברים הנקנים לא באים בכלל לידי מימוש, מה שגורם לגולשים להפסיד כסף ולא תמיד באשמתם. הנוסחה הזו קובעת שברגע שהגולש מדפיס דרך האתר שובר בשני שקלים, גם אם לא יספיק לנצל את השובר, או שבעת ביקורו במקום הוא התחרט - הוא הפסיד רק שני שקלים".

מבית העסק, מוסיף נאור, כלל לא נגבים אחוזים בשיטה המדוברת.

האתר, יש לציין, יפוצל לציבור הרחב ולמגזר הדתי - שבו תהיה הקפדה על מקומות בילוי כשרים ומוצרים מותאמים נוספים.

היוזמים מספרים כי בעתיד הקרוב יועלו בו עסקאות לרכישת חיתולים לתינוקות, ירקות ופירות, מוצרי מכולת בסיסיים, כרטיסים לקולנוע, רשתות אופנה, מסעדות, השכרת רכב, מכוני כושר, נופש, איפור וקוסמטיקה ועוד - התמהיל המוכר מאתרי הקופונים הקיימים.

בין השאר חתם האתר החדש על עסקה עם מגרש מכוניות באזור הדרום - כשגם במסגרת הזו יוצעו שני רכבים במחיר אחד על דגמים מסוימים (יונדאי אקסנט או גטס, מיצובישי לנסר, סיטרואן c4, רנו מגאן, שברולט אופטרה ועוד).