חלשים הם המאמי של הקונגלומרט: מיעוטים, דלי-אמצעים, חולים, רעבים, יערות הגשם, חיות ומוגבלים. עסקים קטנים עבור הבנק, יחפים עבור רשת נעליים ■ הצד הציני של החג הנוצרי הכי מפורסם
EDM המתמחה בשיווק משחקים ברשתות חברתיות, סיימה את השנה שהסתיימה ביוני עם רווח נקי לפני מס של 3 מיליון דולר ■ אורי ויס, מנכ"ל XLMedia: "משחקים חברתיים הם הכוכב העולה של תעשיית המשחקים המקוונים"
לא רק במצפה רמון, גם בתל-אביב הולכת ומתגבשת קבוצת צרכנים שהחליטה לקחת לידיה את האחריות ■ מייסדי קואופרטיב "שלנו": "יש לנו תוכנית עסקית"
על הכוונת: מבצעים ברשתות אופנה, הנחות על מוצרי חשמל יקרים, הטבות בתחום האופטיקה והתרחבות בענף התיירות ■ וגם: ממה מרוויחים אתרי הקופונים?
לא פעם הדיל באתר הקופונים מוצע במחיר אטרקטיבי לא פחות גם במקומות אחרים
אתר יממה הוא אחד מהאתרים הוותיקים בענף הקופונים המקומי, אך ללא גוף מדיה או אינטרנט שעמד מאחוריו, הוא לא הצליח לשרוד בשוק הצפוף
אתר 1PLUS1 מציע דיל ייחודי לרכישת קרקע חקלאית בזכרון-יעקב ■ באליגם יוצא בשיתוף-פעולה עם המועדון הצרכני הייטק-זון ■ ואתר dealook מצטרף לזירת הקופונים בתחום האופנה
זאת תמורת 3 מיליון שקל ■ אתר "אמא לייק!" מתמקד בתחום ההורות, ומאז הקמתו נמכרו בו כ-70 אלף קופונים ■ לאחרונה רכש אתר הקופונים buy2 את אתר "דיל היום" ב-2 מיליון שקל
הרכישה מאפשרת ל-BUY2 להגדיל את הפער משאר אתרי הרכישות החברתיות בישראל ■ למרות הרכישה, "דיל היום" לא ייסגר וימשיך לפעול תחת הבעלות החדשה
אתר הקניות החברתיות פנה בנושא לרשות השנייה ■ זכיינית ערוץ 2 קשת מחזיקה ב-40% מאתר Buy2 ■ קשת בתגובה: "התלונה מופרכת ושקרית, אין שום העדפה ל-Buy2 בערוץ 2"
עפ"י הסקר, 10% מהישראלים שינו משמעותית את הרגלי הצריכה מאז החלה תרבות הקופונים
על-פי המחקר, כ-20% מרוכשי הדילים בארה"ב כלל לא מנצלים את הקופונים שקנו
Buy2: "מדובר בשבירת שיא נוסף ברכישה דרך שוברים" ■ "הטלוויזיה של טושיבה LED 47 נמכרה במחיר של 3,990 שקל בהנחה של 50%"
שורה של מנכ"לים ומומחי שיווק התכנסה כדי לדון בהצלחה המטאורית של הקופונים בשוק הישראלי ■ "כשהופכים את המבצעים האגרסיביים של הקופונים להרגל, ערך המותג נשחק"
היינו מצפים ממותגי יוקרה להימנע מחגיגת הקניות החברתיות, והנה גם הם שם