מוטורולה מציגה: הטלפון הסלולרי העמיד בפני נפילות ומים

עלות המכשיר באתר האינטרנט של סלקום עומד על 2,556 שקל (או 71 שקל ב-36 תשלומים) ■ ה-Defy צפוי להגיע בימים הקרובים גם לרשת אורנג'

הטלפונים החכמים נחשבים לבעייתים מאוד כאשר הם צריכים לעמוד בפני נפילות ומתזי מים. חברת מוטורולה מצאה פתרון לבעיה הזו עם המכשיר - Defy. טלפון המבוסס על מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד. בניגוד לרוב המכשירים החכמים האחרים הקיימים היום בשוק, כמו האייפון 4 של אפל או הגלקסי S של סמסונג, הדגם הזה עמיד בפני שריטות, נפילות ומים בעומק של עד 1 מטר במשך רבע שעה.

ה-Defy התחיל להימכר ברשת סלקום, כאשר הוא כולל את אנדרואיד בגרסה 2.1, מסך מגע בגודל 3.7 אינץ', זיכרון פנימי של 2 ג'יגה עם אופציה להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס עד לנפח של 32 ג'יגה. מעבר זה, יש כאן מצלמת סטילס עם חיישן של 5 מגה פיקסל כולל פלאש, מעבד במהירות 800 מגה הרץ והתקן GPS.

"נתח המכירות של מכשירי אנדרואיד עומד על 45% מכלל מכירות המכשירים בסלקום" אומר עדי כהן, סמנכ"ל השיווק בסלקום. "אנו עדים לביקוש הולך וגובר לטלפונים מבוססים מערכת הפעלה זו וה- Defy שאנו משיקים היום והמהווה אחד ממכשירי האנדרואיד הבכירים של מוטורולה, הינו מכשיר מרשים, חזק, פופולרי ומבוקש בעולם".

עלות המכשיר באתר האינטרנט של סלקום עומד על 2,556 שקל (או 71 שקל ב-36 תשלומים). ה-Defy צפוי להגיע בימים הקרובים גם לרשת אורנג'.