לבקשת מכבי ת"א: היורוליג הקדימה את שעת משחק הגמר

הצהובים יכולים לנשום לרווחה: מועד ההתמודדות ב-8 במאי בברצלונה הוקדם לשעה 17:30 שעון ישראל; לא יתנגש עם זמן ציונו של ערב יום הזיכרון בארץ

במכבי תל-אביב יכולים לנשום לרווחה: גמר היורוליג ב-8 במאי הוקדם לשעה 17:30 שעון ישראל, ולא יתנגש עם זמן ציונו של ערב יום הזיכרון בארץ. לפיכך, יוכלו הצהובים להשתתף כמתוכנן בפיינל פור בברצלונה, וכמו כן לעלות למשחק הגמר - אם כמובן יעברו את חצי הגמר, שיתקיים יומיים לפני כן.

היום (ד') בשעות הצהריים התקיימה פגישה במשרדי היורוליג בברצלונה, בה השתתפו חברי הנהלת הארגון, בראשותו של ג'ורדי ברתומיאו. מטעם מכבי תל-אביב נכחו היו"ר שמעון מזרחי, הבעלים דייויד פדרמן והמנכ"ל אלי דריקס.

"ראשי היורוליג הראו התחשבות רבה בפנייתנו לשינוי שעת המשחקים", נמסר מהמועדון.

יש לציין כי המשחק על המקום השלישי הוקדם אף הוא, ויחל בשעה 14:30 שעון ישראל.

"זוהי פעם נוספת שהנהלת היורוליג מגלה רגישות והתחשבות רבה לפנייתו של המועדון", הוסיפו היום במכבי תל-אביב. "נזכיר את הפיינל פור בשנת 2004 בתל-אביב, שבו לבקשתנו שוחקו המשחקים בימי חמישי ושבת, במקום בימים שישי וראשון.

"המועדון מודה עמוקות לשר הספורט הספרדי, לעיריית ברצלונה, לרשתות הטלוויזיה, לנותני החסות ולמועדונים, כאשר בלי שיתוף-הפעולה מצידם לא ניתן היה להגיע למצב האופטימלי אליו הגענו".

ערוץ 10, המחזיק בזכויות השידור של הפיינל פור, מסר בתגובה להקדמת שעת המשחק: "אנו לומדים את המשמעויות של קביעת התחלת המשחק לשעה 17:30".