ההמלצות החמות: 5 מניות לקנות לפי שהציבור נכנס

אתר "מוטלי פול" ממליץ על המניות לקראת האיזון מחדש שיערך במדד Russell 2000 ■ בין המניות המומלצות: Hyperdynamics, KEMET, Hurco

אילו מניות נמצאות במחיר מציאה? אתר "מוטלי פול" מציע היום (א') למשקיעים מהירי החלטה המחפשים רווחים מהירים ומעוניינים לאסוף מניות במחיר מציאה וזאת על רקע מהלך של איזון מחדש במדד Russell 2000:

בשבוע שעבר הודיעה בורסת נאסד"ק כי תערוך איזון מחדש במדד נאסד"ק-100 בפעם הראשונה מזה 13 שנה. מהלך זה של בורסת נאסד"ק היה בעל השפעה עצומה על מניות הטכנולוגיה הגדולות. כעת המשקיעים לוטשים עיניים לעבר האיזון מחדש של מדד Russell 2000, המדד הכולל מניות בעלות שווי שוק נמוך.

לקראת האיזון מחדש במדד ראסל 2000 שיערך ב-24 ביוני, ב"מוטלי פול" ממליצים לחשוב על מהלך זה כבר עכשיו ולהירך עי רכישת מניות שעשויות להיכנס למדד ומציינים כי מניות שנכנסות למדד זוכות לרכישות מאסיביות מצד הקרנות העוקבות אחר המדד. בבית ההשקעות Charles Schwab's ציינו כי לאור התעניינות המשקיעים באיזון מחדש, הרכישות בסוף חודש מארס נראות הגיוניות.

אז אילו מניות כדי לרכוש?

המניות שעשויות להצטרף למדד ראסל 2000:

Hyperdynamics (סימול: HDY) המניה עוסקת בקידוחי גז ונפט, נסחרת במחיר של 4.6 דולר ובעלת שווי שוק של 581 מיליון דולר.

KEMET (סימול: KEM) מניית היי-טק הנסחרת במחיר של 14.95 דולר ובעלת שווי שוק של 555 מיליון דולר.

Bronco Drilling (סימול: BRNC)

NN, Inc. (סימול: NNBR)

Hurco (סימול: HURC) מניית הייטק, הנסחרת במחיר של 31.9 דולר ובעלת שווי שוק של 205.4 מיליון דולר.

אין כל הבטחה כי מניות אלה אכן יכנסו למדד ביוני אך מצוין כי גם אם אחת המניות לא תזכה להיכנס למדד, לא תהיה סיבה לאכזבה עבור המשקיע כי מדובר במניות חזקות.