אורנג': הלקוח יוכל להגדיר את תקציב ההוצאה הסלולרית בחו"ל

במסגרת השירות יתאפשר גם ביצוע שיחות יוצאות לחו"ל בחיוג ישיר אמיתי, ללא צורך בהמתנה לשיחה חוזרת ■ המחיר לדקת שיחה זהה בכל השיחות, ותתאפשר בחירה בין תקציבים שונים

ימים ספורים לאחר שינוי שיטות החיוג והתמחור בשירותי התקשורת מחו"ל של פלאפון וסלקום, מצטרפת גם אורנג' לזירה: לראשונה ניתנת ללקוח האפשרות להגדיר לעצמו את תקציב ההוצאה הסלולרית בחו"ל, במסגרתו יוכל להשתמש בכל אחד מסוגי הניצול בתמהיל הנקבע על-ידו ומבלי צורך להחליט מראש - שיחות נכנסות ויוצאות לכל היעדים בעולם, SMS וגלישה סלולרית.

במסגרת השירות יתאפשר ביצוע שיחות יוצאות לחו"ל בחיוג ישיר אמיתי, ללא צורך בהמתנה לשיחה חוזרת (call back).

המחיר לדקת שיחה זהה בכל סוגי השיחות, ותתאפשר בחירה בין תקציבים של 250 שקל לשימוש במשך שבוע, 500 שקל לשימוש במשך שבועיים ו-1,100 שקל לשימוש במשך חודש, כשעם ניצול 75% מהחבילה תישלח התראה, ובכל רגע נתון ניתן יהיה להוסיף חבילה נוספת.

השירות מיועד לנוסעים לאירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק.

"הלקוח הישראלי אינו מעוניין לשנות את הרגלי השימוש בסלולרי בעת שהותו בחו"ל", מסר יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק התוכן ומנועי הצמיחה של אורנג', "ובמקביל עם חדירת הסמארטפונים גדלה צריכת הדאטה. מהיום, באותו אופן בו מחליט הלקוח מראש על התקציב לטיסות, למלון, לרכב שכור וכו' - כך יקבע מראש גם את תקציב ההוצאה הסלולרית בחו"ל".