GTC ממשיכה לגזור סרטים: חנכה מרכז קניות בקרואטיה

ההשקעה: 60 מיליון אירו ■ 90% מהשטחים בקניון הושכרו ■ המנכ"ל אלי אלרואי: "זו אינה המילה האחרונה, כיום 10 מרכזי קניות נוספים נמצאים בשלבי פיתוח שונים, 2 מהם יחנכו השנה"

GTC פולין ממשיכה לגזור סרטים, והיום (ד') הודיעה החברה מקבוצת קרדן NV כי חנכה מרכז קניות בקרואטיה בשיתוף EBRD בהשקעה של 60 מיליון אירו. Avenue Mall Osijek, בו הושכרו כבר 90% מהשטחים לחברות מובילות, הוא מרכז הקניות העשירי של זרוע ההשקעות בנדל"ן של קרדן במרכז ומזרח אירופה, כאשר לחברה 10 מרכזי קניות נוספים, בשלבי בינוי ופיתוח שונים.

מרכז הקניות ממוקם בעיר Osijek, העיר הרביעית בגודלה בקרואטיה אשר נחשבת למרכז הבילוי והקניות של מזרח קרואטיה, עם אוכלוסיה של 120 אלף תושבים. במרכז הקניות החדש כ-27 אלף מ"ר המיועדים להשכרה ו-80 יחידות להשכרה קמעונאית. במרכז למעלה מ - 50 חנויות אופנה של רשתות בינלאומיות מובילות ושל רשתות אופנה מקומיות, ההיצע הגדול ביותר מחוץ לזאגרב. במרכז הקניות חניון ל- 1,200 מכוניות ובנוסף קו אוטובוס חופשי לכלל המבקרים בו.

לדברי אלי אלרואי, יו"ר GTC פולין: " Avenue Mall הוא מרכז הקניות העשירי שפתחנו. פתיחת מרכז קניות נוסף ב-Arad שברומניה בהיקף של 33,600 מ"ר המתוכנן להמשך השנה, בהמשך לחנוכת מרכז קניות בבורגס שבבולגריה, בהיקף 36,500 מ"ר, יאפשר לנו ליצור שרשרת של מרכזי קניות במרכז ומזרח אירופה, עם אזורי מסחר בהיקף של כ-380 אלף מ"ר. זו אינה המילה האחרונה שלנו בתחום, בנוסף, כיום עוד 8 מרכזי קניות נוספים נמצאים בשלבי פיתוח שונים בפורטפוליו שלנו".

מרכז הקניות הראשון של GTC פולין בקרואטיה היה Avenue Mall בזאגרב, שנחנך בשנת 2007 ונחשב למרכז הקניות והבילוי הפופולארי ביותר בבירה הקרואטית.