הסטארט-אפ VideoSurf השלים סבב גיוס שלישי: 16 מ' ד'

עם הסיבוב הנוכחי, גייסה החברה, שמפתחת טכנולוגיה לחיפוש וגילוי קטעי וידיאו, עד כה כ-28 מיליון דולר ■ את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון פיטנגו

הסטארט-אפ הישראלי-אמריקני VideoSurf, שמפתח טכנולוגיה לחיפוש וגילוי קטעי וידיאו, השלים סבב גיוס שלישי בהיקף של 16 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון פיטנגו ומשקיעים אסטרטגיים נוספים.

עם הסיבוב הנוכחי, גייסה החברה עד כה כ-28 מיליון דולר, כשבין המשקיעים שלה ניתן למצוא את סגן נשיא ארה"ב לשעבר, אל גור, ודיוויד גולדברג, מנכ"ל Survey Monkey.

VideoSurf הוקמה ב-2006 על ידי ליאור דלגו (מנכ"ל החברה), פרופסור אחי ברנדט (מדען ראשי), ד"ר איתן שרון (סמנכ"ל טכנולוגיות), ושי דלג'ו (סמנכ"ל הכספים של החברה). הטכנולוגיה של החברה מאפשרת למשתמשים לחפש, לצפות ולגלות קטעי וידיאו. לדברי החברה, למעלה מ-20 מיליון משתמשים שונים נחשפים לקטעי הווידיאו שלה מדי חודש.

VideoSurf מתחרה בחברות רבות, בהן Blibkx, Truveo (שנרכשה על ידי AOL), ו-YouTube של גוגל.