גליקמן קונה את משרד הפרסום האינטראקטיבי וובסנס מדיה

פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענף האינטראקטיב המקומי ממשיך להתעצב. ל"גלובס" נודע כי פעילות האינטראקטיב של משרד הפרסום וובסנס מדיה נמכר למשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. היקף העסקה מוערך ב-1 עד 2 מיליון שקל, והיא תצא לדרכה בתחילת חודש מאי. לא נמסרה תגובה לסכום העסקה מהצדדים.

קבוצת וובסנס הוקמה בשנת 2000 על-ידי הזוג קטי יופה (מנכ"לית החברה) וניסו לרדן (סמנכ"ל הקריאייטיב), והיא פועלת ב-3 זרועות נפרדות - טכנולוגיה, פרסום ותוכן.

בעקבות העסקה חברת וובסנס מדיה תפסיק לפעול בתחום רכש המדיה והפרסום באינטרנט, ותתמקד בתחום האתרים, הייעוץ, התוכן והטכנולוגיה.

וובסנס אמנם תפקדה מיום הקמתה כמשרד אינטראקטיב עצמאי שאינו מסופח למשרד פרסום מסורתי, אולם ב-5 השנים האחרונות היא פעלה בשותפות אסטרטגית עם גליקמן וסיפקה שירותי דיגיטל ללקוחות המשרד, לצד לקוחות עצמאיים.

בין לקוחות וובסנס ניתן למצוא את הבנק הבינלאומי, דואר ישראל והדיוטי פרי, והיא מעסיקה כ-25 עובדים. לאחר שתושלם העסקה, חטיבת הפרסום (7 אנשים) תמוזג לתוך גליקמן.

יופה אישרה ל"גלובס" את העסקה: "המגמה שרואים כעת בשוק היא התכנסות של האון-ליין לאוף-ליין, אבל למרות שגם העסקה שלנו משקפת את המהלך הזה, זה לא בהכרח אומר שזו הדרך הנכונה עבור ענף האינטראקטיב. משרד הפרסום גליקמן תמיד היה שותף מדהים של וובסנס מדיה, והמהלך הזה הוא נכון עבורם".

לדבריה, "משרדי הפרסום שישרדו את המהלך הזה הם אלה שיידעו להטמיע את יחידת הדיגיטל בתוך הפעילות הכוללת אבל גם לשמור על העצמאות שלה. אני בטוחה שבגליקמן ימצאו את הדרך הנכונה לשלב את פעילות האינטראקטיב".

יופה הוסיפה כי "וובסנס תפסיק לפעול כמשרד פרסום, אבל נמשיך עם הפלטפורמה שבנינו בחברה, ונעניק שירותים טכנולוגיים וסיוע בהקמת אתרים. כמו כן, הפלטפורמה שלנו תשרת גם מיזמים שנקים באופן עצמאי".

נציין כי בדצמבר האחרון החליט משרד הפרסום גליקמן לחזק את תחום הדיגיטל, ומינה את רועי גפן, לשעבר מנהל הדיגיטל של בזק בינלאומי, לעמוד בראש הזרוע הדיגיטלית של המשרד, במטרה להרחיב את דריסת הרגל שלו בשוק האינטראקטיב.