רועי גפן

מונה לראש תחום הדיגיטל במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. לפני כן שימש כמנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינלאומי. מוכר גם כחבר בלהקת "סינרגיה".

כתבות אחרונות

 
זאפ
זאפ (ZAP) | לפני כולם

קבוצת זאפ מתקשרת עם פרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב

זאפ הרחיבה את פעילותה בתחום הקומרס ובפעילות מול עסקים ומתעתדת להשיק מוצרים חדשים

ענת ביין-לובוביץ' 28.05.2017
קמפיין תחרות מלכת היופי/ צילום מתוך הקמפיין

קמפיין החודש של יולי: מהלך הדיגיטל של תחרות מלכת היופי

אחרי שנים של שידור הטקס בטלוויזיה, מגזין "לאשה", יחד עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, יצא לחפש קהלי יעד חדשים לתחרות מלכת היופי ■ כך לוקחים מותג ותיק ומעדכנים אותו לעידן הדיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2015

גליקמן קונה את משרד הפרסום האינטראקטיבי וובסנס מדיה

פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

נועה פרג 14.04.2011

גליקמן-נטלר-סמסונוב רוכב על טרנד הדיגיטל: מצרף את רועי גפן

גפן, מנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינלאומי, יהיה הראשון מבין ראשי הדיגיטל במשרדי הפרסום שבא מצד הלקוח ■ גיל סמסונוב: "אנו בונים את המשרד לדיגיטל של מחר"

ענת ביין-לובוביץ' 07.12.2010