נכשל המו"מ לרכישת 888 ע"י לדברוקס; המניה צנחה 16%

לעומת זאת חברת ההימורים לדברוקס עלתה בכ-7% בבורסת לונדון ומסבירה: שמים נגד ענינו את טובת בעלי המניות ■ לפני 4 ימים הודיע גיגי לוי על פרישה מיידית מתפקידו כמנכ"ל 888

חברת ההימורים הבריטית הותיקה Ladbrokes הודיע כי המשא והמתן לרכישת חברת ההימורים האינטרנטית 888 נכשל, זאת 4 ימים לאחר ההודעת המנכ"ל גיגי לוי על פרישתו. סוכניות הידיעות דיווחו בחודש שעבר כי מתקיימים שיחות למכרת 888 שנשלטת ע"י איש העסקים הישראלי אבי שקד בתמורה ל-240 מיליון ליש"ט לחברת ההימורים הבריטית.

בעקבות הדיווח מניית 888 צנחה בכ-16% לשפל היסטורי בבורסת לונדון, לעומת זאת מניית לדברוקס עלתה בכ-7%.

Ladbrokes מסרה כי המגעים שארכו כארבעה חודשים הגיעו לסיומם, לאחר שהצדדים לא הצליחו להגיע להסכמה לגבי התנאים כאשר היא שמה נגד עיניה את טובת בעלי המניות שלה.

כאמור, מוקדם יותר השבוע הודיע גיגי לוי על פרישה מיידית מתפקידו כמנכ"ל, והודיע כי במהלך חצי השנה הקרובה יקדיש מחצית מזמנו כדי לסייע לחברה למצוא לו מחליף ולבצע מולו חפיפה. באותו הזמן ייכנס סגן יו"ר החברה, בריאן מטינגלי, לנעליו של לוי באופן חלקי. לוי ימשיך לכהן במהלך תקופה זו כחבר דירקטוריון.

נזכירי כי חברת ההימורים הבריטית מקיימת בנפרד שיחות עם חברת פלייטק , ספקית תוכנות ההימורים הגדולה בעולם הנשלטת ע"י טדי שגיא(כ-40%). מדובר בשיחות על מיזוג ענק בשווי של 2.2 מיליארד ליש"ט (כ-3.5 מיליארד דולר) בין שתי החברות, מיזוג שעשוי לשנות את מפת תעשיית ההימורים העולמית. החברה הבריטית טרם הודיעה על כשלון או התקדמות במגעים.

שווי השוק של פלייטק עומד על כ-937 מיליון ליש"ט ושווי השוק של Ladbrokes עומד על כ-1.24 מיליארד ליש"ט.