כפי שנחשף בגלובס: נוה שוסטר רכשה קרקע בר"ג ב-91 מ' שקל

העסקה משקפת מחיר של כ-700 אלף שקל ליחידת דיור ■ את הקרקע רכשה שוסטר מחברת בהרי פלוטקין בע"מ ובמקום מתוכננת בנייה של פרויקט מגורים בן 130 יחידות דיור

נסגרה העסקה לרכישת 3.5 דונם ברחוב רש"י ברמת גן על ידי קבוצת נוה שוסטר בעבור 91 מיליון שקל.

העסקה, שנחשפה לפני מספר שבועות במוסף הנדל"ן של גלובס, משקפת מחיר של כ-700 אלף שקל ליחידת דיור. את הקרקע רכשה שוסטר מחברת בהרי פלוטקין בע"מ ובמקום מתוכננת בנייה של פרויקט מגורים בן 130 יחידות דיור. על פי התב"ע המקודמת נכון להיום על ידי המוכרים ניתן יהיה לבנות במקום בניין מגורים אחד שיתנשא לגובה 25 קומות ומבנה נוסף, נמוך יותר, בן 6 קומות.

חשוב לציין כי הרכישה מותנית בשינוי התב"ע אותו התחייבו להשיג בעלי הקרקע. נכון להיום נמצאת התוכנית בועדה המחוזית. מהחברה נמסר כי צפי השלמת העסקה הוא תוך שנה. אדריכל הפרויקט הוא גידי בר אוריין.

את בעלי הקרקע ייצג בעסקה עו"ד שי הוברמן ממשרד מ.פירון ושות' ועו"ד אופיר קינן ממשרד עוה"ד תיק, גלעד, קינן. את נוה שוסטר ייצג בעסקה עורך דין ירון טיקוטצקי ממשרד דורון-טיקוצקי.

דליה שוסטר, הבעלים של קבוצת נוה שוסטר: "רחוב רש"י הינו רחוב שקט הנהנה מהקרבה למרכז העיר ולאזור מתחם הבורסה ולכן נחשב לאזור מגורים אטרקטיבי. אני מאמינה כי הביקושים לדירות באזור יהיו גבוהים".