רייטינג שבועי: "כוכב נולד" נסוגה - אבל עדיין שולטת

הפרק של "כוכב נולד" במוצאי שבת הגיע לרייטינג של 29.2%, וזו הפעם הראשונה אחרי זמן רב שהמקום השני בטבלה השבועית, שמגיע מקרב קשת, יורד מרף ה-30% רייטינג

"כוכב נולד", תוכנית הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, ממשיכה לשלוט בטבלת הרייטינג השבועית, למרות נסיגה קלה בתוצאותיה לעומת השבועיים האחרונים.

הפרק ששודר במוצאי שבת הגיע לרייטינג של 29.2%, וזו הפעם הראשונה אחרי זמן רב שהמקום השני בטבלה השבועית, שמגיע מקרב קשת, יורד מרף ה-30% רייטינג. ובכל זאת, את טבלת הצפייה כובשת תוכנית האודישנים של יום רביעי עם רייטינג של 30.9%.

גם "עם סגולה" יורדת משמעותית לאחר השקה מפוארת של כ-34%, ואולם התוכנית מגיעה ל-26% צפייה לא רעים.

רשת, מבחינתה, רושמת גם היא שבוע לא רע. "אבודים" של צופית גרנט רשמה רייטינג של 24%, ואילו "משפחה חורגת פלוס" השיגה 20.8%.

מהדורת חדשות השבת בערוץ 2 רשמה רייטינג של 20.7%, ואילו ממוצע הצפייה של חדשות ערוץ 2 השבוע עומד על 22.1%.

עוד תוכניות של קשת בצמרת הצפייה השבוע - "טלוויזיה במיטבה", שהביאה רייטינג של 21.3%, ו-"עובדה" עם 21.2%. "בקרוב אהבה" סוגרת את העשירייה עם 20.4%.
השבוע הזה הוא בסימן פייט של ערוצי הנישה. משחק הסופר קלאסיקו הביא אתמול ל ערוץ 5 רייטינג של 11.5% לפחות, לא כולל נתוני ה-HD, שהביאו כנראה עוד 4% צפייה בקירוב. גמר התוכנית "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24 ביום שלישי האחרון הגיע ל-7.3% צפייה.

ערוץ 10 עם נתונים סטטיים השבוע - רייטינג של 13.9% לטריני וסוזנה, והתאוששות קלה ל"הישרדות" שמגיעה ל-17% צפייה ביום שני האחרון, עם פרק ההדחה הכפול.