תיאבון למשקיעים: מקדונלדס הגדילה הרווח הנקי ב-11%

דיווחה על רווח נקי של 1.2 מילארד ד' ברבעון האחרון, בהשוואה ל-1.08 מ' ד' ברבעון המקביל אשתקד ■ הציגה רווח נקי של 1.15 ד' למניה ■ מנכ"ל הרשת: "נמשיך להוביל השוק"

דוחותיה של רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלדס פורסמו היום (ה'), ומעידים על תיאבון המשקיעים: רווחיה הנקיים של החברה עלו ברבעון האחרון ב-11% ועומדים על 1.2 מיליארד דולר, זאת בהשוואה לרווח נקי של 1.08 מיליארד דולר, ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות הרשת ברבעון האחרון עלו ל-6.11 מיליארד דולר, זאת בהשוואה להכנסות בהיקף 5.61 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד. בכך, עלתה הרשת על ציפיות האנליסטים שחזו רווחים בהיקף של 6 מיליארד דולר לרבעון הנוכחי.

הרווח הנקי למניה ברבעון עמד על 1.15 דולר למניה, זאת בהשוואה לרווח של 1.09 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. בכך, עקפה החברה את ציפיות האנליסטים בסנט בודד, שחזו רווח נקי של 1.14 דולר למניה.

"אנו מאמין שמקדונדלס תמשיך להוביל את שוק המזון המהיר ולהוות כוח משמעותי בשוק, על ידי שיפור המוצרים והתשתיות שלנו", אמר מנכ"ל הרשת ג'ים סקינר. "הצלחנו להגדיל את המכירות שלנו ברבעון האחרון בכל האזורים הגיאוגרפיים בהם אנו עובדים".