yes - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

בשבוע שלאחר חג הפסח, בו יורד היקף הפרסום, בולטת הנוכחות של משרד מקאן-אריקסון

תותחי הפרסום שרעמו במשך כל חג הפסח נדמו. רשתות השיווק והפארם לוקחות אוויר עד הפעם הבאה, ובאופן כללי ניתן לומר כי בשבוע האחרון מורגשת ירידה במחזור הפרסום.

ל-yes אולי אסור למכור חבילות טריפל, אבל משרד הפרסום שלה, מקאן-אריקסון, מפגין טריפל מרשים בראש הטבלה בשבוע החזרה מהחגים. מקאן מפרסם את yes, שממשיכה לנסות לצרף מנויים נוספים עם הטבת yes MAX TOTAL HD. חברת הלוויין מפיקה סרטון רב-משתתפים עם נגיעות קומיקס ומתחרה השבוע עם הוט, שמפרסמת את הסדרה הבורג'ס.

במקום השני בטבלה ממוקמת זוגלובק, המקבילה בקמפיין הפרסום שלה בין בשר ל...אושר. הקמפיין הוא עוד צעד במאמציה של זוגלובק להחזיר לעצמה נתחי שוק שאיבדה למתחרות לאחר משבר המים באריזות, כמו הפקתה בחודש האחרון של סדרת מוצרי בשר קפואים שעשויים מ-100% חומרים טבעיים. הקמפיין מפורסם בטלוויזיה בלבד.

אתר ההיכרויות Love Me מראה נוכחות ומשדר כי פייסבוק עדיין לא החליף את אתרי ההיכרויות המסורתיים, בינתיים לפחות. Love Me מפזר לא מעט רומנטיקה על המסך הקטן ומציג מגוון זוגות שהכירו בזכות האתר שלו.

בשטראוס כנראה היו מרוצים מהקמפיין שעשו להם בבאומן-בר-ריבנאי תחת הכותרת "וופלים או בפלות", והחליטו להעביר את הדילמה למגרש מעדני החלב. הפעם השאלה היא "מהו מעדן החלב שילדים במדינה גדלו עליו?". האם זהו דני, או שמא דניאלה? משרד הפרסום הוא שלמור-אבנון-עמיחי, שעיצב את הקמפיין בצורת חידון טריוויה טלוויזיוני, והתשובה תלויה מן הסתם בעשור בו גדלנו.

גמר הצ'מפיונס ליג מגיע ואיתו גם קמפיין לטוטו-ווינר באמצעות יהושע TBWA. הקמפיין נועד לחובבי התערבויות בכיכובו של יובל סמו. מתערבים מי זוכה?

המותגים המושקעים

1. yes - כ-1,306,492 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

2. זוגלובק - 1,273,258 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

3. Love Me - כ-1,149,369 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. שטראוס - 1,075,196 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

5. טוטו-ווינר - 1,028,197 שקל - באמצעות יהושע TBWA

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 22-28/4/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.