הטיפ היומי: הורדת מינון למניית תרופות שתרד ב-20%

לאומי פרטנרס מוריד המלצה למניית פריגו ל"תשואת חסר" במחיר יעד שנשאר על 71.5 דולר למניה

פריגו היא מהחברות המובילות בתחום מוצרי הבריאות והגדולה בעולם בתחום התרופות ללא מרשם, מזון לתינוקות ותוספי מזון. החברה ממשיכה להכות את התחזיות ולהציג שיפור בהכנסותיה, שעיקרו נובע מרכישות החברות PBM ואוריון ומהשקה של מוצרים חדשים, בעיקר במגזר ה-RX (תרופות מרשם). במקביל לפרסום תוצאות הרבעון השלישי הפיסקלי שלה, העלתה החברה שוב את תחזית הרווח המתואם למניה בסיכום 2011 הפיסקלית ל-3.9-4 דולר, עלייה של 28%-32% בהשוואה לתקופה המקבילה.

הסרתם מהמדפים של מוצרי חברות מתמחות, כמו מוצרי ה-OTC של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון לפני מספר חודשים, שיפרה את תוצאות החברה, ולהערכתנו השפיעה לטובה גם ברבעון השלישי, אם כי בהיקף נמוך יותר.

מכירות התחום הגנרי צמחו בתקופת הדוח האחרון בכ-66%, בעקבות השקות גדולות וביניהן הגרסאות הגנריות לתרופות ה-Aldara וה-Xyzal. השקות אלו צפויות לתת תמיכה גם בעתיד, במקביל להמשך צמיחה מהירה בתחום ה-ORx (תרופות מעבר לדלפק), שנתמך ברפורמת הבריאות שהוחלה בארה"ב.

החברה דיווחה כי קיבלה את אישור ה-FDA (רשות המזון והתרופות האמריקנית) להמשך הפעילות במפעלה במישיגן, שהושבת והוביל להשבתה של חלק מקווי המוצרים של החברה.

אנו מותירים את מחיר היעד שלנו למניית פריגו על 71.5 דולר, בהתבסס על מודל תזרים המזומנים וגישת השוק. ואולם, לאחר העלייה האחרונה במניה נמצא כי מחיר היעד שלנו נמוך בכ-20% ממחיר השוק, ולכן מצאנו לנכון להוריד את המלצתנו למניה ל"תשואת חסר".

*** נכתב על ידי מרב פישר שרוני, לאומי פרטנרס