עקב רייטינג מאכזב: פוטרה מנהלת הערוץ של אופרה ווינפרי

ערוץ OWN, בבעלות אופרה ווינפרי, פיטר את המנכ"לית כריסטינה נורמן עקב רייטינג מאכזב ■ פיטר ליגורי, בכיר בדיסקברי, יחליפה באופן זמני ■ ב-OWN תרים אחר מחליף קבוע

ערוץ הטלוויזיה העצמאי שבבעלותה של אופרה ווינפרי פיטר השבוע את מנכ"לית הערוץ, כריסטינה נורמן, זאת לאחר שנתוני הרייטינג ב-4 החודשים הראשונים להשקת הערוץ לא עמדו בקנה אחד עם ציפיותיהם של גורמים המממנים את הערוץ.

נורמן תוחלף לתקופת ביניים על-ידי פיטר ליגורי, שכיהן כמנהל התפעול של ערוץ דיסקברי. ערוץ דיסקברי מהווה אחד המשקיעים המרכזיים בערוץ הטלוויזיה של ווינפרי - OWN. הערוץ החל בחיפושים נרחבים אחר מחליף קבוע.

בכך יהווה ליגורי את המנכ"ל השלישי במספר בערוץ OWN, אשר הושק רשמית ב-1 לינואר השנה. עד כה, הערוץ הציג תוצאות מאכזבות ביותר, עם השקעה של יותר מ-216 מיליון דולר על-ידי דיסקברי נכון לחודש מארס השנה, ורייטינג מאכזב. הערוץ כולל תוכניות בידור וטוק שואו, כמו גם פיצ'רים שונים בכיכובה של ווינפרי.

אופרה ווינפרי עדיין לא משדרת תוכנית בערוץ החדש שלה. היא עתידה לעלות ב-25 למאי לשידור האחרון של תוכניתה הפופולרית "אופרה" בערוץ ברודקאסט. אולם, כבר בשנה הבאה תעלה אופרה תוכנית חדשה משלה בערוץ OWN, בשם "הפרק הבא של אופרה".