הטיפ היומי: מניה שפרצה רמת התנגדות ועשויה לזנק 20%

אופנהיימר ממליץ על האניוול, אשר מחצית מהכנסותיה מגיעות מחוץ לארה"ב, עם צמיחה דו-ספרתית גבוהה בשווקים המתעוררים, והיא נמצאת במעמד חזק מול מתחרותיה

International Honeywell היא חברה תעשייתית מובילה בארה"ב, בעלת ארבע חטיבות עסקיות: ACS - Automation & Control Solutions, המייצרת כ-41% מהכנסותיה ומספקת פתרונות אוטומציה, ניהול ובקרת איכות ואבטחה למגזרי החשמל, הבנייה ואיכות הסביבה; Aerospace (כ-32% מההכנסות) המספקת מערכות ותחזוקה לתעשייה האווירית, הן אזרחית והן צבאית; Specialty Materials (כ-14% מההכנסות), המייצרת כימיקלים וחומרים שונים לתעשיות האנרגיה, התרופות, החקלאות, האלקטרוניקה ועוד; ו-Transportation Systems (כ-13% מההכנסות) המספקת מגוון מערכות לענף התעבורה.

כמחצית מהכנסות HON מגיעות מחוץ לארה"ב, עם צמיחה דו-ספרתית גבוהה בשווקים המתעוררים, והיא נמצאת במעמד חזק מול מתחרותיה. החברה נהנית מביקושים ערים לפתרונותיה, המאפשרים חיסכון בשימוש בחשמל ואנרגיה, וכן מהגברת הפעילות התעשייתית בעולם ומהיחלשות הדולר. האניוול נסחרת במכפיל תזרימי של כ-13 ובמכפיל תפעולי של 11 לתחזיות 2011, ותשואת הדיבידנד השנתית של המניה היא 2.2%.

HON נסחרת במומנטום חיובי, ופרצה התנגדות ב-60 דולר לאחר שבחודש שעבר פרצה התנגדות ב-58 דולר, פריצה שהייתה מלווה במחזורים גבוהים ומעידה על מגמה חיובית בטווח הקצר. בטווח הארוך, האתגר של המניה יהיה לפרוץ את מחיר השיא שלה, 65 דולר, מ-2007/8. אם זה לא ייפרץ, ההתנגדויות הקודמות - של 60 ו-50 דולר, ישמשו כתמיכה.

HON מומלצת על ידינו ב"תשואת יתר" עם מחיר יעד של 73 דולר, הגבוה בכ-20% ממחיר המניה הנוכחי.

* סרגיי וסצ'נוק, אנליסט באופנהיימר ישראל