ברודקום רוכשת את אס סי סקוור הישראלית ב-42 מיליון דולר

מדובר ברכישה התשיעית של ברודקום בישראל והרביעית בחצי השנה האחרונה ■ הנרכשת היא חברה-בת של קבוצת ניסקו ארדן, והיא מספקת פתרונות תקשורת ואבטחת שבבים

חברת השבבים האמריקנית ברודקום רוכשת את חברת אס סי סקוור (SC Square) מישראל, תמורת 42 מיליון דולר במזומן, כך עולה מהודעה שפירסמה החברה בארה"ב הלילה. הנרכשת היא חברה בת של קבוצת ניסקו ארדן, והיא מספקת פתרונות תקשורת ואבטחת שבבים.

הרכישה הנוכחית היא הרכישה התשיעית של ברודקום בישראל, והרביעית בחצי השנה האחרונה. ברודקום רכשה את חברת פרסלו באוקטובר 2010, חברת סייטיק ויסטה בנובמבר 2010 וחברת פרוביג'נט במארס 2011.

הרכישה היא חלק מהאסטרטגיה של ברודקום להוספת טכנולוגיות חדשניות של חברות מבוססות עם הישגים מוכחים. הרכישה צפויה לפגוע ברווח למניה של ברודקום בסנט בודד ב-2011. שני הדירקטוריונים אישרו את העסקה והיא צפויה להיסגר ברבעון השני שיסתיים ב-30 ביוני.

ברודקום עוסקת ביצירתיות טכנולוגית, תכנון, מחקר ופיתוח מוליכים למחצה לתקשורת רחבת סרט חוטית ואלחוטית המאפשרים שינוע קול, וידאו, מידע ומולטימדיה אל ומהבית, עסקים ובתנועה בפורטפוליו של פתרונות לחישוביות ותקשרות רחבי סרט, פנאי אלקטרוני וטלפונים ניידים במטרה "לחבר את הכל" (Connecting Everything).

ברודקום נסחרת בוול סטריט לפי שווי של 18.3 מיליארד דולר. החברה מעסיקה בישראל מאות עובדים, ב-8 מרכזי פיתוח: פארק יקום, איירפורט סיטי, אור יהודה, ר"ג, נתניה, הרצליה, רעננה ות"א. ברודקום הינה חברת Fortune500 והכנסותיה בשנת 2010 הסתכמו ב-6.82 מיליארד דולר. לברודקום 5,100 פטנטים בארה"ב, ו-2,200 פטנטים מחוץ לארה"ב.