15 מיליון דולר נכנסו לארנק החכם של פייג'וואנס

לפי החברה, יש לה 4.5 מיליון משתמשים והיא מנהלת עבורם 640 מיליארד דולר ■ החברה מאפשרת להשתמש בטלפון החכם כארנק אלקטרוני

חברת פייג'וואנס, שמפתחת טכנולוגיה המאפשרת להשתמש בטלפון החכם כארנק אלקטרוני, גייסה 15 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים, מקרנות ההון סיכון פיטנגו ומורגנטלר האמריקנית, ומיו"ר מועצת המנהלים בחברה, לירון פטרושקה.

החברה הוקמה בשנת 2007, היא גייסה עד היום 25 מיליון דולר ויש לה 4.5 מיליון משתמשים רשומים בארה"ב. שירות Money & Bills שמציעה החברה אמור להקל על אנשים פרטיים את ניהול הפיננסים שלהם על-ידי שליטה וארגון של כל החשבונות, כרטיסי האשראי ותשלומים. נכון לעכשיו, המערכת שולחת התראות בזמן אמת ללקוחות ומזכירה להם על תשלומים או מועדי פקיעת תכניות חיסכון, אך בעתיד היא צפויה לאפשר ביצוע רכישות תשלומים בכרטיסי אשראי והעברות בנקאיות.

השירות מוענק חינם והוא זמין באייפון, באייפד, בבלקברי, ובאנדרואיד. לפי פייג'וואנס, היא מנהלת עבור משתמשיה 556 מיליארד דולר בתשלומים, 55 מיליארד דולר בנכסים ו-30 מיליארד דולר בחשבונות.

ניסים טפירו, מנהל הפעילות בישראל והפיתוח העסקי בחברה, אמר כי "החברה ממוקדת בשוק בצפון אמריקה, שממשיך להיות שוק היעד המרכזי שלנו. אנחנו עובדים על חזון הארנקים החכמים, ובקרוב נציע ללקוחות שלנו את היכולת לשלם ולנהל את הכספים שלהם באמצעות הטלפון הנייד".

רבקה לין, שותפה בקרן מורגנטלר, הוסיפה כי "פייג'וואנס היא שחקנית חשובה בשוק הטלפונים החכמים וכן הימור מבטיח בהובלת התחום הפיננסי. עם מיליוני משתמשים רשומים החברה כבר הוכיחה את יכולתה בפישוט התהליך המורכב של ניהול פיננסי".