אליעזר פישמן מקים מגדל מגורים במנהטן ב-91 מיליון דולר

מבני תעשיה ודרבן יקימו מגדל בן 20 קומות במנהטן, בהמשך לעסקה דומה באזור עליה הודיעו החברות בדצמבר האחרון

עסקה שלישית לאליעזר פישמן במנהטן תוך 9 חודשים. מבני תעשיה ודרבן השקעות שבשליטת פישמן רכשו במשותף שני שטחי קרקע סמוכים במרכז מנהטן, בפינה של השדרה ה-2 ורחוב ה-50 במחיר של כ-40 מיליון דולר. מדובר בשני מגרשים בשטח כולל של כ-700 מ"ר בסך הכל עליו מתכננות החברות להקים פרויקט מגורים בהשקעה כוללת של כ-91 מיליון דולר.

"מדובר בעסקה שנסגרה ממש בסוף השבוע האחרון. רכשנו מגרש אחד ואת השני וניגשנו למכרז למגרש השני שנמצא ממש בפינה. עשינו את כל הבדיקות המקדימות ועכשיו אחרי הרכישה ניגש לעבודה. אין מציאות היום בשוק וקשה מאוד לסגור עסקאות טובות. זה זמן טוב לפעול עכשיו במנהטן, המחירים רק עולים בחודשים האחרונים ואני לא רואה אותם יורדים". עוד סיפר לביא כי נכון להיום מחירי הדירות באזור נעים בסביבות 13.5 אלף דולר למ"ר.

הפרויקט עתיד לכלול בין 70 ל-80 דירות מגורים כאשר הזכויות בשטח מאפשרות בנייה של מגדל מגורים בן למעלה מ-20 קומות בהיקף של עשרת אלפים מ"ר ברוטו למגורים ו-1,000 מ"ר נוספים שטחי מסחר המתוכננים להיבנות בשני הקומות הראשונות. נכון להיום אחד המגרשים עומד ריק ועל השני מבנה להריסה.

כזכור, בדצמבר האחרון רכשו החברות קרקע באזור טרבייקה שבמנהטן המיועדת להקמת בניין מגורים בשטח של 10.5 אלף מ"ר, בתמורה לכ-21 מיליון דולר. בספטמבר רכשה דרבן השקעות בניין משרדים בן 12 קומות בצ'לסי בכ-44.5 מיליון דולר.

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס"