השמיים הם הגבול? שטראוס מתחילה למכור מים בסין

מיזם המים של שטראוס והאייר יצא לדרך בשנחאי ■ ישקיעו 15 מיליון שקל בקמפיין אגרסיבי

חברת שטראוס מתחילה היום (ד') את המסע שלה בסין, יחד עם חברת הענק האייר (Haier) עימה הקימה מיזם משותף למכירת מוצרי מים.

בשלב הראשון תתמקד שטראוס ב-3 ערים מרכזיות בסין: בייג'ין, שנחאי וצ׳ינג-דאוו; בשלב הבא תעמיק החברה את נוכחותה בכלכלה השנייה בגודלה בעולם בשתי ערים נוספות: שנזן וגוואן-ג'ו.

אירוע ההשקה של שטראוס והאייר התקיים הבוקר בשנחאי בנוכחות בכירים בתעשיית המים העולמית והמקומית ומובילי דעת קהל ותקשורת בסין.

שטראוס והאייר הוציאו 15 מיליון שקל על קמפיין השקה אגרסיבי שיתמקד במסר קליט ופשוט: Smart water - Safe home. החברה תקים אתר אינטרנט ייחודי למיזם ותעלה גם סדרת סרטונים באינטרנט בת 40 פרקים על חיי המשפחה, כאשר מוצרי החברה מלווים את המשפחה באיכות חייה החדשה.

"קבוצת שטראוס ממשיכה במסע ההתרחבות הגלובלי שלה ונכנסת לגיאוגרפיה חדשה בעלת פוטנציאל צמיחה רחב", מסר מנכ"ל שטראוס, גדי לסין.

שטראוס והאייר השקיעו 20 מיליון דולר כל אחת במיזם החדש, עליו הודיעו באוקטובר האחרון. השותפות עם האייר תאפשר לשטראוס להאיץ את השקת מיזם המים H2Q במדינות המתפתחות, מיזם הנחשב לאחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה.

הרעיון הוא השקת מכשיר לטיהור מים לא מטופלים. הטכנולוגיה של המיזם מאפשרת להתמודד עם מגוון רחב של זיהומים כמו בקטריות ו-וירוסים, מתכות כבדות, חלקיקים אורגניים ומשפיעי טעם, ריח וצבע. בשל תשתיות רעועות, למיזם יש פוטנציאל רחב במדינות המתפתחות.

עבור שטראוס מדובר בצעד משמעותי, וזאת בשל היקפי האוכלוסייה הגדולים במדינות המתפתחות, ולכן גם כניסה הדרגתית לשווקים אלה טומנת בחובה פוטנציאל ענק.