קבוצת שטראוס מחזקת את נוכחותה בשוק המים למגזר הפרטי בסין ומגדילה את החזקתה במיזם המשותף שלה עם האייר ל-49% ■ הרכישה תתבצע באמצעות חברת-הבת שטראוס מים
וגם: קרן מניבים פתחה את יום המסחר בבורסה בת"א, והנוכחים קיבלו חולצות ממותגות שיוצרו לכבוד האירוע
אז מי יצרן המקררים העולמי הכי אהוב עליו, שגורם לו לדמוע גם כיום? צביקה גיור, בעל השליטה ומנכ"ל ניופאן, מסכם את 30 השנה שחלפו מאז שהחל לייצר רמקולים בנגרייה של אביו ■ ראיון נדיר
בכוונת הצדדים למזג את מיזם טיהור המים עם פעילות מכשירי טיהור המים שהייתה עד כה בבעלות האייר
ה-B650 של האייר הוא מסך במחיר לא גבוה, למי שלא יכול להשקיע הרבה כסף ואיכות התמונה לא מאוד חשובה לו
האייר יהפוך למנוע הצמיחה של קבוצת ניופאן, מתוך כוונה להגיע ליעד תוך 4 שנים ■ במסגרת זו נכנס המותג לקטגוריות חדשות כגון טאבלטים, מזגנים וסמארטפונים
קבוצת ניופאן פרסמה בשנת 2011 בהיקף של 9 מיליון דולר במחירי מחירון
"גלובס" קרא את האותיות הקטנות של המבצעים - ומצא כי לרוב מדובר בהנחות גדולות ומשתלמות ■ מי שיסתפק בדגמי השנה שעברה, ייהנה ממחיר נמוך במיוחד
על התקציב יתמודדו משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי וגיתם הוזמנו להשתתף במכרז אך בחרו שלא לעשות כן
מיזם המים של שטראוס והאייר יצא לדרך בשנחאי ■ ישקיעו 15 מיליון שקל בקמפיין אגרסיבי
(עדכון) - אתר "גלובס" העביר את מסיבת העיתונאים של שטראוס בשידור חי ■ שטראוס תשקיע במיזם טיהור המים 10 מיליון דולר, ו-Haier תשקיע סכום דומה
זאת עקב פניית "גלובס" ■ בקמפיין נטוויז'ן נכתב: "מצטרפים לאינטרנט המהיר ומקבלים טלוויזיית full HD LCD" - זאת על אף שקבלת הטלוויזיה כרוכה בתשלום ■ עו"ד יצחק קמחי: "מדובר בהפרה לכאורה של חוק הגנת הצרכן"
מדובר במסך אלחוטי לגמרי אשר מקבל את מקור הכוח שלו ממשדר אלחוטי מרוחק, שמסוגל להעביר אינפורמציה ממרחק של מעל ל-30 מטר ■ החברה מתכוונת להשיק את המסך בארץ ברגע שתצא הגירסה המסחרית שלו