שלמור-אבנון-עמיחי זכה בתקציב הפרסום של קבוצת דלק

‎התקציב טופל בשנים האחרונות באדלר-חומסקי ■ ב-2010 עמד התקציב על 1.5 מיליון דולר

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זכה במכרז על תקציב הפרסום של קבוצת דלק. על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי.

התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי. מנתוני מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של קבוצת דלק ב-2010 עמד על כ-4.3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים.

כבר בשלבים מוקדמים יחסית של המכרז העריכו בענף כי התקציב עשוי לעבור בסופו של דבר למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, שנחשב מקורב למנכ"ל אבי בן-אסייג, מתוקף פעילות משותפת בתפקידיו הקודמים.

דוד לרון, מנכ"ל חטיבת הקמעונאות בקבוצת דלק, מסר: "אנו רוצים להודות למשרד הפרסום היוצא, אדלר-חומסקי, על עשור של עבודה משותפת פורייה ומוצלחת".