מתרחבת: פרוטרום רוכשת חלק מפעילות כריטסטיאן האנסן

פרוטרום רוכשת את נכסי ופעילות ה-Savory של חברת כריטסטיאן האנסן איטליה, תמורת 35.2 מיליון ד' ■ נשיא פרוטרום: "פרוטרום אחת מעשר החברות הגדולות בעולם בתחומה"

חברת פרוטרום הדואלית, הודיעה היום (ה') לבורסה, כי חתמה על הסכם לרכישת נכסי ופעילות ה-Savory של חברת כריטסטיאן האנסן איטליה (Christian Hansen ITALIA), תמורת כ-35.2 מיליון דולר (25 מיליון אירו).

פעילות ה-Savory של האנסן עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות לטעמי Savory - ספקטרום הטעמים הלא מתוקים - הכוללים תמציות טעם, תערובות תבלינים וחומרי גלם לתעשיית המזון. הפעילות הנרכשת מחזיקה במאגר לקוחות נרחב בקרב יצרני בשר מעובד מובילים באיטליה, וכן בפעילות ומאגר מכירות ברוסיה, אוקראינה, פולין, צ'כיה וצרפת.

מכירות הפעילות הסתכמו בכ-24.3 מיליון דולר בשנת 2010, ושיעור הרווחיות התפעולית הגיע ל-15% - הנתונים מבוססים על דוחות לא מבוקרים שהתקבלו מהחברה. מפרוטרום נמסר כי מוערך שהעסקה תושלם בתוך מספר שבועות.

"רכישה זו ממשיכה את יישום אסטרטגיית הצמיחה של קבוצת פרוטרום", התייחס לעסקה נשיא ומנהל העסקים של פרוטרום אורי יהודאי. "היא תומכת בביסוס מעמדה כאחת מעשר החברות הגדולות בעולם בתחום הטעם וכיצרנית עולמית מובילה של פתרונות טעמי Savory".

"לפרוטרום ניסיון בביצוע רכישת ומימוש הסינרגיה. אנו משוכנעים כי גם הרכישה הנוכחית תתרום להמשך הצמיחה המהירה והרווחית של פרוטרום", דברי יהודאי. "זוהי הרכישה השלישית שמשלימה פרוטרום השנה והיא פועלת לאיתור לביצוע רכישת נוספות של חברות ופעילויות בתחומי פעילותה".