הראגיי מגיע לישראל: זיגי מארלי יופיע בגן סאקר ב-21 ביולי

מארלי הבן כבר הופיע בעבר בישראל בהצלחה גדולה, אך זו תהיה הופעתו הראשונה בירושלים בליווי הרכב של 8 נגנים

כוכב הראגיי זיגי מארלי, בנו של הזמר-יוצר האגדי בוב מארלי, יגיע לישראל להוביל את האירוע המוזיקלי Road to Zion שיתקיים ב-21 ביולי בגן סאקר בירושלים.

מארלי הבן כבר הופיע בעבר בישראל בהצלחה גדולה, אך זו תהיה הופעתו הראשונה בירושלים בליווי הרכב של שמונה נגנים. האירוע מיועד לעמוד בשיאה של סדרת מסיבות הרחוב The front stage, הפקה של רשות הצעירים בעיריית ירושלים, שיצאה לדרך במטרה למתג את מעמדה של עיר הבירה כמרכז תרבותי.

זיגי מארלי יגיע לישראל כחלק מסיבוב הופעות עולמי לקידום אלבומו החדש "Wild and free", אותו הפיק מוזיקלית דון ווז שעבד בעבר עם אלטון ג'ון, בוב דילן, הרולינג סטונס ועפרה חזה ז"ל לה הפיק את "קריה" עליו הייתה מועמדת לפרס הגראמי.

מארלי הבן החל את הקריירה כילד, כשהיה עולה לבמה בהופעותיו של אביו ורוקד להנאת הקהל. לאחר מותו של בוב מארלי ממחלת הסרטן הקים, באמצע שנות ה-80', את ההרכב The melody makers עם אחיו ואחיותיו. מאז הוציא 15 אלבומים נוספים שנמכרו במיליוני עותקים, וכיום נחשב זיגי מארלי אחד מאמני הראגיי המוערכים בעולם ומהבודדים שזכו להכרה אמנותית עצמאית בסדר גודל כזה למרות צילו הענק של אביו.

באירוע ישתתף ההרכב Easy star all stars, גם הם הופיעו בעבר בהצלחה גדולה בארץ. ההרכב ידוע בזכות גרסאות הראגיי והדאב שלו ללהיטים של הרכבים כמו רדיוהד, הביטלס והפינק פלויד. באלבומם האחרון התארחו גם שלומי אלון מלהקת הדג נחש וספי ציזלינג מההרכב האחים רמירז.

מחיר כרטיס ל-Road to Zion הוא 90 שקלים במכירה מוקדמת ו-110 שקלים בקופות במתחם גן סאקר ביום המופע. תושבי ירושלים בעלי תעודת תושב זכאים להנחות מיוחדות.