סוכן השחקנים ג'קי מויאל תובע 1.6 מיליון שקל מגיא אסולין

טוען כי הקשר המתין לתום תקופת הייצוג ורק אז חתם במנצ'סטר סיטי, כדי להתנער מעמלת הסוכן בגובה 10% ■ לפי התביעה, שכרו של אסולין בסיטי הוא 2.6 מיליון אירו לשנתיים וחצי

סוכן השחקנים ג'קי מויאל הגיש לבית משפט השלום בחיפה, באמצעות עורכי הדין צ'רלי בוזגלו ודנה יצחקי ממשרד אדם, תביעה על סך 1.6 מיליון שקל כנגד כדורגלן מנצ'סטר סיטי, גיא אסולין, ואביו, אלי אסולין.

בתביעה דורש מויאל (בתמונה עם גיא אסולין) את עמלת הסוכן בגובה 10% שלטענתו מגיעה לו בעבור חתימתו של אסולין על חוזה בקבוצה האנגלית בדצמבר 2010.

על-פי כתב התביעה, בין הצדדים נחתם בקיץ שעבר הסכם לפיו מויאל ישמש כסוכנו של אסולין - אז שחקן ברצלונה הספרדית - לתקופה של חודשיים, בין 1.7.2010 ל-31.8.2010, בניסיון למצוא עבורו קבוצה.

במסגרת תקופת ההסכם הגיע אסולין להתרשמות ואימונים בקבוצה האנגלית לתקופה של 11 ימים במהלך חודש אוגוסט. אלא שלטענת מויאל, ימים ספורים אחרי ההגעה למנצ'סטר ביקש ממנו אביו של השחקן להפחית את גובה העמלה שעמדה על 10%. משלא נעתר, טוען מויאל, המתין אסולין לתום תקופת הייצוג ורק לאחריה חתם באופן רשמי במועדון, זאת בכדי "לחסוך" את תשלום העמלה.

בתביעה טוען מויאל כי העובדה שהשחקן חתם לבסוף באופן רשמי רק ב-13 בדצמבר בקבוצה, 3 חודשים אחרי תום פקיעת מועד הייצוג, לא מסירה את האחריות לתשלום העמלה, מאחר ש"התובע היה 'הגורם היעיל' בהתקשרות שבין השחקן לקבוצה והמתווך הבלעדי", נכתב בתביעה.

מויאל, באמצעות עו"ד בוזגלו, דורש את חלקו מהעסקה - 10% מהסכם ההעסקה של אסולין במנצ'סטר סיטי העומד על שנתיים וחצי לפי שכר של מיליון אירו לעונה, סכום שעולה מדי שנה ב-10% ומסתכם בסך הכל ב-2.6 מיליון אירו לכל תקופת החוזה.

ביחד עם תוספת מע"מ ופיצויים בגין עוגמת-נפש, מסתכמת התביעה, כאמור, ב-1.6 מיליון שקל.