רבים שפשפו עיניים נוכח הגרף שהציג ערוץ 10 השבוע במודעות פרסום. הרי לא בכל יום רואים דירוג שבו ערוץ 10 מוביל על פני זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת.
אז ראשית נאמר, מדובר בתוצאות אמת. ולהלן הפירוש: המודעה ביטאה "חשיפה" או מה שנהוג לכנות "כיסוי" או "ריץ'", ולא רייטינג. כלומר, לא נבדק כאן כמה אנשים "צפו" בתוכנית, אלא כמה אנשים שהו מול המקלט 7 דקות רצופות בלי להעביר ערוץ על פני חודש מאי כולו.
כלומר, אם אתם אף פעם לא רואים ערוץ 10, אבל ב-27 במאי, לראשונה בחייכם, עברתם לערוץ - נכנסתם לסטטיסטיקה.
לנתון החשיפה אין ערך כספי - המפרסמים עדיין משלמים לפי רייטינג - אבל הוא מוכיח כי קמפיין שיוצב בערוץ 10 יזכה לחשיפה רחבה יותר.
לא הבנתם? לא נורא, המפרסמים בוודאי הבינו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.