סרטון ישראלי זכה בתחרות YouTube GoodWork

התחרות כללה סרטונים ויראליים בני דקה אחת שנעשו עבור עמותות ללא מטרות רווח

אוראל ביתן וג'סיקה קלברמן הישראליות, העובדות בגיתם, יצרו את אחד מ-5 הסרטונים שזכו בתחרות ‏YouTube GoodWork‏ שנערכה במסגרת פסטיבל קאן 2011.

התחרות כללה סרטונים ויראליים בני דקה אחת שנעשו עבור למעלה מ-400 עמותות ללא מטרות רווח.

‏הסרטון של אוראל ביתן וג'סיקה קלברמן נעשה עבור עמותת ‏LOVE146‎‏. הסרטון נעשה בתקציב אפסי, תחת המסר שעבדות מין וניצול של ילדים חייבים להסתיים.

‏את הסרטון ניתן למצוא ב-‏YouTube תחת השם ‏sharon's sale‏ - ‏‎ http://www.youtube.com/watch?v-BZTtkdQewrk‏.