צפו: GPS חדש שמזהה מצלמות התנועה החדשות בכבישים

(עדכון) - מכשיר הניווט החדש (PND) מדגם nuvi 2390 כולל עדכוני מכמונות מהירות ■ משיקה גם שעון דופק עם צג מגע, הכולל התקן GPS פנימי למדידת מהירות ומרחק הריצה של המשתמש

יצרניות שעוני הדופק נאלצות כבר תקופה ארוכה להלחם בסמארטפונים במטרה לעצור את המעבר של הצרכנים לשימוש בהם לפעילויות ספורט בעזרת אפליקציות ואביזרים שונים. בעוד שהשימוש בטלפון בזמן ריצה נעשה בעיקר אצל חובבי ריצה, הספורטאים המקצועיים כנראה שלא יוותרו על שעון דופק. חברת רונלייט, יבואנית גארמין בארץ, תתחיל למכור עד סוף חודש זה את ה-Forerunner 610.

דגם 610 מתאים את עצמו לטרנד של מסכי המגע, כאשר השעון כולל צג מגע מלא המאפשר לבצע את כל הפעולות בו בצורה הזו. מלבד המסך שאמור לספק למשתמשים הפעלה נוחה יותר, השעון גם כולל התקן GPS פנימי למדידת מהירות ומרחק הריצה של המשתמש. האופציות האלו משולבות גם עם רצועת דופק אותה המשתמש לובש מסביב לחזה. בצורה הזו המתאמן יכול לדעת את הדופק העדכני שלו בזמן אמת וגם לקבל נתונים על שריפת הקלוריות שלו.

השעון עצמו שוקל 72 גרם והוא עמיד לגשם ולזיעה, כאשר בטרייה שלו אמורה לספק עד 8 שעות אימון כולל ה-GPS. עלות ערכת השעון תעמוד על 2,690 שקל.

מוצר נוסף שגארמין תשיק בחודש זה בארץ הוא מכשיר ניווט חדש (PND) מדגם nuvi 2390. הדגם הזה כולל את תוכנת הניווט הידידותית של החברה וגם מסך מגע בגודל 5 אינץ' וגם עדכונים על עומסי תנועה בטכנולוגיית TMC.

ברונלייט כוללים עם המכשיר עדכוני מפות למשך 3 שנים למכשיר הזה, כולל עדכוני מכמונות מהירות, שכבר עכשיו כוללים את מצלמות התנועה החדשות. עלות המכשיר 890 שקל.